IVFare i Stockholm?
...dag 8 ska det stå.
...dag 8 ska det stå.
Det ökar fort nu, trodde det var för tidigt, jag är mentalt inställd på tvillingar...
Det ökar fort nu, trodde det var för tidigt, jag är mentalt inställd på tvillingar...
[quote=76371661][quote-nick]Susodus skrev 2016-02-24 09:50:40 följande:[/quote-nick]Det ökar fort nu, trodde det var för tidigt, jag är mentalt inställd på tvillingar... [/
Har du mer symtom än de tidigare 2 graviditeterna??
Jag har fått 2 tillbaka td på söndag, men har börjat fundera om man får mer gravidsytom tidigare med 2?
Börjar fundera på mvc, är det någon som har tips på bra mottagning/person? Jag vill helst föda på Danderyd.
Hej :)
Skriver inte så ofta...men... sen sist jag skrev har en del hänt.
Sist jag skrev hölls det på med sprutor. Nu r äggplock gjort samt återförandet.. (äggplocket...ujuj.. har en kropp som beter sig lite hursomheöst vilket innebar att jag inte fick effekt av ens dubbel dos lokalbedövning, inte heller effekt av vare sig maxdos intravenöst lugnande eller i.v smärtlindring... så att plocka de 19 ägg som fanns...var ingen dans på rosor. Om jag nångång måste göra det igen...hoppas jag nån bättre sederande lösning finns...)
Hursomhelst...
Jag ruvar...
Ett befruktat ägg återfördes i onsdags för en dryg vecka sen... (ägget befruktades på måndagen)
Tar Lutinus ×3.
Min fråga...
Jag skyller en hel del av symtomen på Lutinus... som tex lite molande i livmodern, ömma bröst o ont i bröstvårtorna. Aptiten är rejält förändrad med (till det bättre)men det kan bero på andra saker. Jag är ofta rätt pigg men ändå pang bom...sååå trött.
Allt detdär kan jag förstå har antingen med Lutinus eller andra saker o göra (har satt ut ett gäng andra läkemedel bl.a)
Men... jag kissar...o kissar..o kissar...
Inte mycket åt gången..inte heller alls som att det e nån uvi... jag måste bara helt kissa.
Jag dricker samma mängd som innan.. och jag har även vanligtvis problem med att känna jag behöver kissa förräns jag kissar närmare en liter.
Detta hittar jag ingen info om under några Lutinus-biverkningar eller nån annan förklaring.
Idag är det dag 25 i cykeln...som brukar ligga på ca 27-29 oftast.
Den 15e var asså äggplock o befruktning.
Jag ska inte grav.testa förräns den 4e mars...
Nån mer som är oförklarligt kissnödig såhär???