IVFare i Stockholm?
...och nu visar cb digital gravid 1-2... Nu ska jag coola...
...och nu visar cb digital gravid 1-2... Nu ska jag coola...
Kom hem idag och vi har ett brev som ligger och väntar...yay!...en blastocyst har de kunnat frysa in! Vår första blastocyst, den första som kunnat frysas in känns väldigt bra!
Hur går det för dig?
Blev firad ordentligt av min man, han skämmer bort mig extra nu när alla behandlingar avlöser varandra.
Sen var vi på bal i lördags och jag drack en massa vin, alltså egentligt är alkohol inget som lockar mig men i lördags behövde jag släppa loss.
Nu väntar jag med spänning på torsdagens besök och hoppas att vi får starta nu direkt. Känns skit med hela programmet igen men det finns ju inget val då jag är redo!
Jo, visst går det fort med sprutor men först blir det ju spray i ett par veckor. Och då är det konstant migrän.
Men man hur ju som sagt inget val.
Först gjorde vi korta programmet två gånger och sen två FET. Ingen graviditet.
Så då ville de testa den långa metoden för att se om det fungerade bättre, vilket det gjorde.
Egentligen finns det ingen förklaring till det, allt ser bra ut och de får ut samma mängd ägg varje gång men vår läkare tycker ändå att det var värt att testa långa.
Idag visar CB Gravid 2-3 veckor, trodde inte att det skulle ses förrän imorgon, jag känner mig så mycket lugnare den här graviditeten.
Nu har jag fått vul-tid 2 mars..,