• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • EFF

OM hon vill ta sperma i munnen eller ansiktet (inget krav!) så är det underbart att kyssas och hångla direkt efter! Eller kyssa och slicka efter att ha kommit i henne. Hett, kanske lite kinky och delad glädje - sån är jag

• Anonym (Sats)

Jag gillar inte att svälja men att suga kuk. Föredrar att runka ut det sista och låta honom komma i min mun och i ansiktet. Tycker inte om konsistensen men gillar känslan av satsen i ansiktet.

När jag sjölv blir avsugen så föredrar jag att komma i hennes/hans mun och ansikte och kladda ner ordentligt.

Kanske porrskadad men det är så jag gillar det

• Hanen

Jag är en kille som älskar sperma, jag tycker det är gott och det är belöningen för att jag suger en kuk ordentligt.
    Jag gillar också att få det i ansiktet och bli avslickad.
    kan suga flera män i sträck.

• Volkheim

Jag var aldrig så intresserad av det i tonåren men nu kan jag uppskatta ansiktssprut och i munnen.Min fru är inte så jätteinne på att ta det i munnen och jag tjatar aboslut inte om det, men nån gång ibland så gör hon det och det är riktigt porrigt och hett.
    Visst är hon porrig själv när hon är riktigt kåt, men hon njuter av att se mig njuta, precis som tvärt om.

Jag tycker hela debatten om "kroppsvätskor" brukar låta rätt larvig. Det är väl förståeligt att folk inte gillar bajs och kiss och öronvax eller whatever, men sperma och fittsaft är ändå sexvätskor, och det tycker iallafall jag är hett. 
    Min egen sperma brukar jag slicka upp efter att jag runkat, om det inte är för mycket så det brukar vara det som hamnar på fingrarna. Smaken är olika, ibland är det sött och gott, ibland beskt och inte gott.
    Har prövat att svälja en helt sats några gånger och det är inte så nice så det har jag full förståelse för.

En annan favorit för oss båda är att jag kommer utanpå henne och drar tungan igenom satsen och sedan kysser jag henne med det.

Sex smakar gott, så är det bara.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Classy)

Jag tänder mest på att kladda ner våra kroppar i vätskorna, att svälja är inget kladd och ganska intetsägande, gillar inte att allt ska kopiera porr att man inte har egen fantasi. Tänder inte på stereotypen av "hett sex" t.ex tycker jag missionären är det sexigaste som finns medan Doggy är urtrist.

• Anonym (Glidare)
    Anonym (Classy) skrev 2017-12-27 03:46:32 följande:

Jag tänder mest på att kladda ner våra kroppar i vätskorna, att svälja är inget kladd och ganska intetsägande, gillar inte att allt ska kopiera porr att man inte har egen fantasi. Tänder inte på stereotypen av "hett sex" t.ex tycker jag missionären är det sexigaste som finns medan Doggy är urtrist.

Jag blir nyfiken på om du är kvinna eller man.
  • Anonym (Älskar också)

Jag gör det för att jag tycker det är sexigt. Har börjat gilla det mer och mer den senaste tiden. Det är så härligt att ge den njutningen (jag njuter ju med) och känna hur han tillslut kommer i munnen. Som en belöning på hur duktig jag varit ;)

Gör mig galet kåt att känna smaken.. Sen kan smaken variera och även konsistensen, gillar när det smakar lite salt och inte för slemmigt. 
    Men om det är beskt har jag svårt för att svälja. 

Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?