• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • Anonym (040Man)
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2022-06-02 18:08:27 följande:
    Betjäna och lyda någon som vet att ta för sig är underbart. Tyvärr är det få killar som ser och förstår att man vill betjäna. Att behöva be om det blir inte riktigt samma känsla.
    Ja, det är rätt tydligt vilka kvinnor som är undergivna Och gillar det.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nöjd kille.)

Min fru tar min sats i munnen utan besvär, hon sväljer oftast men nån gång spottar hon ut. Jag kan komma rätt rejält men hon besväras inte av det, jag är väldigt glad och tacksam över hennes inställning till min sperma! Hon kysser mej alltid efter jag kommit i hennes mun och jag har inga problem med det alls, i bland vill hon att jag slickar henne efter jag kommit i henne. En del killar har ?sperma-skräck? och tycker nåt sånt, eller kyssa tjejen efter en avsugning, är äcklligt och otänkbar?.. Jag slickar oftast min fru efter jag kommit i henne om hon ber om det men lusten dämpas ju något hos killar efter utlösning så jag är nog inte lika entusiastisk när jag slickar henne innan jag kommit själv?..

Vi har ett bra sexliv där båda får njutning och vi ser till att båda får oralsex utan att det känns tvunget för nån, med eller utan sperma i munnen😋

• Anonym (Frasse)

Jag är 59 och blev avsugen av en fd kollega.
    Hon är runt 30 och tyckte om min sperma. Satsen är visst sötare än hos dem hon smakat innan. Kanske beror det på att jag äter mängder av frukt?

• Ragge1972

Nysprutad sperma är bland det godaste som finns. Har flera kompisar jag suger regelbundet

• Anonym (Munsprutet)

Har en sambo som är helt galen i min kuk o sperma. Får spruta vart jag vill men oftast vill hon ha det i munnen. Hon sväljer gärna men spottar ibland ut det o runkar kuken lite till o sen slickar upp det igen. Sjukt grym är hon:) 

• Anonym (mysigt)

Jag sväljer alltid när jag suger av min man och suger alltid kuken en stund efteråt så inget kladd missas och för att jag tänder på att suga en slak, varm och svullen kuk som precis tömt sig i min mun mums.

• lejon 789
    Anonym (mysigt) skrev 2023-05-26 13:48:02 följande:

Jag sväljer alltid när jag suger av min man och suger alltid kuken en stund efteråt så inget kladd missas och för att jag tänder på att suga en slak, varm och svullen kuk som precis tömt sig i min mun mums.

Det låter helt underbart. Jag blir avundsjuk på din man 😉
    Vet ju hur skönt det är eftersom en tidigare flickvän gjorde det och jag drömmer fortfarande om det, trots att det var över 30 år sedan
  • Anonym (Lajla S)
    044Quinnan skrev 2022-05-31 22:42:26 följande:

Oh ja jag gör det med, älskar det mest för att det känns så sexigt så porrigt och jag vet han gillar det och tänder ännu mer på mig. Sen har jag en viss dragning åt att betjäna, lyda så det hjälper väl till.

Håller med, riktigt så sexigt och porrigt. Själv håller jag på med en yngre kille nu, och när jag sög av honom tycker jag dom yngre smakar fräshare och bättre.  Tycker dom har en tunnare, och mer mjölkaktig koncistens på sin sagge. Betydligt lättare att svälja.

God helg, sug och svälj   Kyss
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (mysigt) skrev 2023-05-26 13:48:02 följande:

Var härligt. Som man, att bliva sugit och märka kvinnan vill ta ALT . Skönt.
    Men att fortsätta, det gör att vi män får den bästa orgasmen. Den märks i HELA kroppen. 

Skönt att se så många kvinnor vill det 

Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?