Pixie99 skrev 2023-09-02 09:08:12 följande:
Jag tror att du har helt rätt.
För det första, så är det betydligt mer klibbigt om man ska börja spotta, det tenderar att bli mycket mer klet och kladd då. Att svälja är helt enkelt den enklaste vägen.
För det andra, så vill i alla fall inte jag att min partner ska uppfatta att jag tycker att hans sperma är "äcklig". Därifrån skulle steget inte vara stort att han ska börja uppfatta sig själv som lite äcklig, och det vill jag absolut inte att han ska göra.
Jag är inte alls intresserad av gokkun, men jag har inget emot att svälja direkt där och då. Hade jag däremot tyckt att det var motbjudande, så hade jag klargjort det direkt på en gång istället för att tvinga mig till det. Det finns inget mera avtändande än när det finns en inkongruens mellan vad man gör och vad man visar med sitt kroppsspråk.
Hängivelsen ökar faktiskt om jag får en avsugning av någon jag vet inte har några problem med att svälja. Min erfarenhet av de som tar emot utan att svälja är att de ofta stannar upp och liksom blir lite paralyserade, som att de bara väntar på att få spotta ur. Om hen istället fortsätter kan jag lättare hänge mig åt njutningsögonblicket samtidigt som fortsatt stimulans genom sug och slick kan ta orgasmen till nästa nivå.