• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • Jim84
    Pixie99 skrev 2023-09-02 09:08:12 följande:
    Jag tror att du har helt rätt. 

För det första, så är det betydligt mer klibbigt om man ska börja spotta, det tenderar att bli mycket mer klet och kladd då. Att svälja är helt enkelt den enklaste vägen. 

För det andra, så vill i alla fall inte jag att min partner ska uppfatta att jag tycker att hans sperma är "äcklig". Därifrån skulle steget inte vara stort att han ska börja uppfatta sig själv som lite äcklig, och det vill jag absolut inte att han ska göra.

Jag är inte alls intresserad av gokkun, men jag har inget emot att svälja direkt där och då. Hade jag däremot tyckt att det var motbjudande, så hade jag klargjort det direkt på en gång istället för att tvinga mig till det. Det finns inget mera avtändande än när det finns en inkongruens mellan vad man gör och vad man visar med sitt kroppsspråk.
    Hängivelsen ökar faktiskt om jag får en avsugning av någon jag vet inte har några problem med att svälja. Min erfarenhet av de som tar emot utan att svälja är att de ofta stannar upp och liksom blir lite paralyserade, som att de bara väntar på att få spotta ur. Om hen istället fortsätter kan jag lättare hänge mig åt njutningsögonblicket samtidigt som fortsatt stimulans genom sug och slick kan ta orgasmen till nästa nivå.
  • Abbesthlm
    Jim84 skrev 2023-09-06 15:16:04 följande:
    Hängivelsen ökar faktiskt om jag får en avsugning av någon jag vet inte har några problem med att svälja. Min erfarenhet av de som tar emot utan att svälja är att de ofta stannar upp och liksom blir lite paralyserade, som att de bara väntar på att få spotta ur. Om hen istället fortsätter kan jag lättare hänge mig åt njutningsögonblicket samtidigt som fortsatt stimulans genom sug och slick kan ta orgasmen till nästa nivå.
    Jag håller med. Sex är ett samspel och det är inget kul att göra något som inte uppskattas av den man är med. 
    Sedan kan jag tillägga att jag gillar att suga kuk och sväljer alltid. Det är väldigt upphetsande och en njutning i sig för mig. Detta har gett mig perspektivet "från båda hållen" och man märker hur han kan släppa loss mer när han vet att jag vill ha allt han kan ge. Precis som när jag gillar att ge mig hän och ge allt i en orgasm när hon som suger tycker om det. 
  • Swenora

Jag gillar att svälja, blir så upphetsad av att höra killens stön när det är nära och känna samt se hur hela hans kropp skakar och vrider sig 😊😍

• Anonym (Z2)
    Swenora skrev 2023-09-12 10:07:02 följande:

Jag gillar att svälja, blir så upphetsad av att höra killens stön när det är nära och känna samt se hur hela hans kropp skakar och vrider sig 😊😍

Lyllo din pojkvän ;)
  • Anonym (Mira)

Sög precis av min pojkvän innan han for till jobbet. Svalde som jag brukar göra. Kan inte säga att jag älskar att svälja men det är enklast och ger minst kladd.

• Anonym (Allizeyboy)
    Anonym (Mira) skrev 2023-09-13 05:31:48 följande:

Sög precis av min pojkvän innan han for till jobbet. Svalde som jag brukar göra. Kan inte säga att jag älskar att svälja men det är enklast och ger minst kladd.

Åh vad sexigt och lyllo han :o 
  • Anonym (MR klister)

Förstår egentligen inte varför så många män kommer med hyllningskör till kvinnor som sväljer och lyckönskningar till deras män? 
    Är det så overkligt för er? 

• Anonym (Mick)
    Anonym (Mira) skrev 2023-09-13 05:31:48 följande:

Jobbig tid att suga kuk.
  • PunkPyret
    Jim84 skrev 2023-09-02 07:33:49 följande:
    Hon tycker förmodligen om att svälja för att det är praktiskt och/eller för att vara dig till lags. Inte nödvändigtvis för att hon älskar att konsumera själva sperman. Det är vad jag tror, generellt.
    Tror som sagt det handlar mer om fullbordande, att vara till lags, att bekräfta mannen och göra honom kåt. Snarare än smaken av sperman och konsumerandet i sig.

Min flickvän har aldrig några problem med att svälja satsen, förutom om hon t ex är bakfull eller förkyld. Men jag tror inte hon skulle uppskatta om jag serverade henne ett shotglas.
    Jag tar det gärna i ett shotglas (eller vilket glas som helst). Inte för smakens skull så klart (även om jag tycker att det är helt ok) utan för att visa upp hur kåt jag är, hur mycket jag vill ha hans sats
  • Anonym (Härligt)

Älskar när kvinnan suger i sig all min säd. Ett helt underbart sätt att bli bekräftad på.Tungan ute

• Stil o Känsla

Min fru sväljer oftast  oavsett hur vi gör innan så avslutar vi oftast så. Och det är främst för att det är enklast så för henne. (och skönt för mig så klart)

• Nalle1977

Jag är en kille/ man som länge gått och funderat på hur de är och smakar. Jag har inte testat. Jag skulle gå med på om en tjej tog satsen i munnen och typ kysste mig med satsen och kanske till o med flytta över den till mig. Så är de. Ja 

• BlåFisk
    Swenora skrev 2023-09-12 10:07:02 följande:

Samma när jag äter fint på en tjej. Det känns bäst att ge oralsex till tjej som verkligen gillar det, och det där ögonblicket när hon kommer över gränsen.... så obeskrivligt bra!
  • Anonym (Bikille)

Gillar ta sperma i munnen och svälja, kan ibland tycka att det smakar gott men framförallt är det otroligt upphetsande att känna killen spruta i munnen och uppleva hans orgasm så tydligt. Läckert att känna att jag ger honom sån njutning att han inte kan hålla emot längre... Sperman i sig är inte så upphetsande, det är själva situationen.

• Anonym (kaffe med dopp)

Ja herregud, äter precis en kanelbulle med svart kaffe till. Mmm, såå gott Tungan ute

• lejon 789
    PunkPyret skrev 2023-10-06 23:31:48 följande:
    Jag tar det gärna i ett shotglas (eller vilket glas som helst). Inte för smakens skull så klart (även om jag tycker att det är helt ok) utan för att visa upp hur kåt jag är, hur mycket jag vill ha hans sats
     Härligt att du gör det för att visa hur kåt du är. Älskar när en kvinna visar eller säger att hon är väldigt kåt
  • Jim84
    Anonym (Mick) skrev 2023-09-14 00:55:04 följande:
    Jobbig tid att suga kuk.
    Det var bättre förr?
  • BlåFisk
    Anonym (Lizzz) skrev 2015-08-04 15:26:06 följande:
    Fy fan va äckligt!
    Jag undrar om du är en porrskadad kille som trollar eller kanske en slampa som det är synd om.
    Ännu en anonym skräpkommentar....
    Jag kan inte förstå hur det kan vara så provocerande att det finns massor av både killar och tjejer som gillar något man själv inte gillar. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?