• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • Pixie99
    Jim84 skrev 2023-08-06 08:41:15 följande:
    Att komma i halsen är faktiskt otroligt skönt. Jag trodde inte att det var en grej förrän jag som drygt 30-åring fick mitt första riktiga deep throat. Men fattar att det kan vara svårt att ge och ta emot satsen så.
    Det där är något jag faktiskt aldrig har förstått. En matstrupe är omkring 2 cm i diameter och är inte alls särskilt flexibel som slidan är. En mans erigerade penis är normalt betydligt bredare än så, i alla fall grövre än min handled, så kanske 5 cm i diameter? Har mannen inte fullt stånd om han kan få ner den i kvinnans hals till roten, eller vad? Jag vet att det finns svärdsslukare som kan få ner objekt långt ner i matstrupen, men det är ju dels inte helt ofarligt och dels är der fråga om smala objekt, inte zucchinis eller slanggurkor.

Om jag försöker, så kommer jag till en punkt då det tar stopp. Inte så att jag gaggar eller så, utan det går bara inte mer, oavsett hur avslappnad jag är. Och då har han ju fortfarande en bra bit kvar. Skulle jag försöka pressa mer, så börjar det göra fysiskt ont i halsen.

Det är inte så att han klagar, jag är bara genuint nyfiken på hur det fungerar för andra.
  • Sk007
    Pixie99 skrev 2023-08-06 10:46:26 följande:
    Det där är något jag faktiskt aldrig har förstått. En matstrupe är omkring 2 cm i diameter och är inte alls särskilt flexibel som slidan är. En mans erigerade penis är normalt betydligt bredare än så, i alla fall grövre än min handled, så kanske 5 cm i diameter? Har mannen inte fullt stånd om han kan få ner den i kvinnans hals till roten, eller vad? Jag vet att det finns svärdsslukare som kan få ner objekt långt ner i matstrupen, men det är ju dels inte helt ofarligt och dels är der fråga om smala objekt, inte zucchinis eller slanggurkor.

Om jag försöker, så kommer jag till en punkt då det tar stopp. Inte så att jag gaggar eller så, utan det går bara inte mer, oavsett hur avslappnad jag är. Och då har han ju fortfarande en bra bit kvar. Skulle jag försöka pressa mer, så börjar det göra fysiskt ont i halsen.

Det är inte så att han klagar, jag är bara genuint nyfiken på hur det fungerar för andra.
    Som jag upplevt det verkar tjejer ha olika storlekar på struparna.
    Jag har ingen monsterkuk men genom åren är det en tjej som tagit den till roten i sin hals och det var utan minsta problem.
    Jag vett förvisso inte om hon hade lång och trogen träning bakom sin färdighet men jag upplevde det som att hon helt enkelt var skapt så.
    Jag har diakuterat saken med tjejkompis och även de som verkligen skulle vilja ta den i halsen säger att den inte får plats, oavsett hur mycket de "tränat".
    Så jag antar att deepthroating är för smala kukar eller stora halsar?
  • Anonym (MR klister)

Har heller aldrig förstått, men vissa hsr förmågan. Grymt skönt dessutom. 
  • Jim84

Jag tror matstrupen sitter längre ner och att dt innebär penetrering av övre delen av svalget (någon med bättre anatomiska kunskaper får gärna rätta mig om jag har fel). Tillfället jag tänkte på var enda gången någon tagit i princip hela kuken i munnen och jag har större än genomsnittet på både bredden och längden. När jag kom så tryckte hon ner hela nästintill till roten och jag kände mig väldigt tight omsluten, samtidigt som jag kunde känna hur jag liksom kom rakt ner i hennes hals, snarare än i munnen. Det var mycket intensivt!
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-08-05 09:53:56 följande:
    Att bli sprutad i mun eller hals helt utan förvarning kan vara ganska jobbigt.
    Bara en liten hint om att det är på gång brukar räcka för att man ska få chansen att välja om man ska få det i sig eller inte.
    Med min flickvän brukade jag alltid säga eller visa att det var på gång så att hon kunde välja, men hon valde alltid att ta emot.

Min fru blev sprutad i munnen utan förvarning första gången hon sög en kille. Hon tyckte att det var så obehagligt att hon inte har sugit efter det, trist nog för mig.
  • PunkPyret

Är det bara jag som gillar att släppa ut sperman i ett glas och sedan dricka lite i taget? Inte för smakens skull utan för att det känns så härligt sexigt att visa honom att det är jag som har gjort dig så kåt att jag har sugit näringen ur dig och jag vill ha i mig alltihopa och njuter av att smutta på det när du ser på. 
    Det gör jag verkligen för min egen skull. 

• Man 78
    PunkPyret skrev 2023-08-09 15:16:59 följande:

Är det bara jag som gillar att släppa ut sperman i ett glas och sedan dricka lite i taget? Inte för smakens skull utan för att det känns så härligt sexigt att visa honom att det är jag som har gjort dig så kåt att jag har sugit näringen ur dig och jag vill ha i mig alltihopa och njuter av att smutta på det när du ser på. 

Antagligen är den inte bara du men har aldrig upplevt någon som vill leka på det sättet, tjejer har bett om det i mun och ansikte men aldrig i ett glas. 
    Antar att du får positiv respons från din partner?
  • PunkPyret
    Man 78 skrev 2023-08-09 15:34:03 följande:
    Antagligen är den inte bara du men har aldrig upplevt någon som vill leka på det sättet, tjejer har bett om det i mun och ansikte men aldrig i ett glas. 
    Antar att du får positiv respons från din partner?
    Kolossalt positiv! Även från andra älskare. 
    De behöver ju inte komma i glaset (även om det händer) jag kan låta det rinna ur munnen. 
    Fast jag hade en kille för en del år sedan (vi ses inte längre) som gillade detta som en dominansgrej ibland, han drog ur när han var på g och sprutade i ett glas som jag sedan fick med ordern ¨sug i dig¨, eller liknande. Champagne för horor kallade han det också. 
  • Anonym (Jocke)
    PunkPyret skrev 2023-08-09 15:56:36 följande:
    Kolossalt positiv! Även från andra älskare. 
    De behöver ju inte komma i glaset (även om det händer) jag kan låta det rinna ur munnen. 
    Fast jag hade en kille för en del år sedan (vi ses inte längre) som gillade detta som en dominansgrej ibland, han drog ur när han var på g och sprutade i ett glas som jag sedan fick med ordern ¨sug i dig¨, eller liknande. Champagne för horor kallade han det också. 
    +1 Solig
  • Jim84
    PunkPyret skrev 2023-08-09 15:16:59 följande:

Det var avancerat! Vilken typ av glas?
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?