• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • Anonym (Jocke)
    BlåFisk skrev 2023-07-02 16:03:01 följande:
    Tror att det är många som väldigt gärna vill men fegar ur - jag själv t ex - och aldrig tar steget.

Som du säger, det är ganska mycket som ska stämma för att det ska kännas bra och rätt.

Hatten av - hoppas du kan utveckla detta vidare!
  • Anonym (Älskar att svälja)
    BlåFisk skrev 2023-07-02 13:44:13 följande:
    Jag som känt mig hetero i stort sett men haft lite killsex sista åren har så klart känt en dragning till sperma, det är ju riktigt hett. Men mitt i situationen så har jag backat och inte känt mig bekväm med det. Men så en gång när allt kändes bra och jag gjorde det skönt lugnt och fint så kändes det bara helt rätt. Efter det så verkligen älskar jag den känslan när det kommer!
    Grattis!
    Låter som min historia. Jag hade riktigt svårt för att ta steget, men när jag väl provade så fick jag svårt att låta bli.
    Ett spermabegär tändes inom mig och idag har jag inga problem med att träffa en kille bara för att få suga och svälja.
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-07-02 17:37:06 följande:
    Grattis!
    Låter som min historia. Jag hade riktigt svårt för att ta steget, men när jag väl provade så fick jag svårt att låta bli.
    Ett spermabegär tändes inom mig och idag har jag inga problem med att träffa en kille bara för att få suga och svälja.
    + 1 
    Anonym (Jocke) skrev 2023-07-02 17:01:34 följande:
    Tror att det är många som väldigt gärna vill men fegar ur - jag själv t ex - och aldrig tar steget.

Som du säger, det är ganska mycket som ska stämma för att det ska kännas bra och rätt.

Hatten av - hoppas du kan utveckla detta vidare!
    Fler borde våga!
    Många killar är nyfikna på att suga men vågar inte ta steget.
    Andra killar är nyfikna på att låta en kille suga, men vågar inte ta steget.

Våga testa säger jag!!!
    Vad har ni att förlora?
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-07-02 18:33:00 följande:
    Fler borde våga!
    Många killar är nyfikna på att suga men vågar inte ta steget.
    Andra killar är nyfikna på att låta en kille suga, men vågar inte ta steget.

Våga testa säger jag!!!
    Vad har ni att förlora?
    Helt enig med dig - väldigt dumt att dö nyfiken och missa det goda livet erbjuder. : )
    Anonym (Jocke) skrev 2023-07-02 18:36:35 följande:
    Helt enig med dig - väldigt dumt att dö nyfiken och missa det goda livet erbjuder. : )
    Har du provat?
  • Östgöte

Min fru älskar att svälja min sperma. Avslutar alltid i hennes mun och hon försöker svälja allt. Sedan slickar hon kuken ren från sperma. En fantastisk kvinna.

• Anonym (Jocke)
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-07-02 19:00:18 följande:
    Har du provat?
    När jag har ju inte det som jag skrev tidigare.

Och det irriterar mig när jag egentligen vill...
    Anonym (Jocke) skrev 2023-07-02 19:19:35 följande:
    När jag har ju inte det som jag skrev tidigare.

Och det irriterar mig när jag egentligen vill...
    Vad hindrar dig?
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?