Inlägg från: Anonym (Älskar att svälja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskar att svälja)

Älskar att svälja! Någon annan?

För mig satt det långt inne innan jag förmådde mig att testa att svälja, men sedan jag väl gjorde kan jag inte sluta.
    Bäst är unga killar som kan kommar flera ggr så man får ordentligt att svälja!
    Fler killar borde lära sig att ladda om.

Miss Sunny skrev 2022-05-30 18:18:26 följande:
    Håller med !   Gav upp tråkig gubbsex för många år sedan ;)
    Word!
    Halvmjuk som det knappt rinner ur, nej tack!
    044Quinnan skrev 2022-05-31 22:42:26 följande:

Oh ja jag gör det med, älskar det mest för att det känns så sexigt så porrigt och jag vet han gillar det och tänder ännu mer på mig. Sen har jag en viss dragning åt att betjäna, lyda så det hjälper väl till.

Betjäna och lyda någon som vet att ta för sig är underbart. Tyvärr är det få killar som ser och förstår att man vill betjäna. Att behöva be om det blir inte riktigt samma känsla.
    BlåFisk skrev 2023-07-02 13:44:13 följande:
    Jag som känt mig hetero i stort sett men haft lite killsex sista åren har så klart känt en dragning till sperma, det är ju riktigt hett. Men mitt i situationen så har jag backat och inte känt mig bekväm med det. Men så en gång när allt kändes bra och jag gjorde det skönt lugnt och fint så kändes det bara helt rätt. Efter det så verkligen älskar jag den känslan när det kommer!
    Grattis!
    Låter som min historia. Jag hade riktigt svårt för att ta steget, men när jag väl provade så fick jag svårt att låta bli.
    Ett spermabegär tändes inom mig och idag har jag inga problem med att träffa en kille bara för att få suga och svälja.
    Anonym (Jocke) skrev 2023-07-02 17:01:34 följande:
    Tror att det är många som väldigt gärna vill men fegar ur - jag själv t ex - och aldrig tar steget.

Som du säger, det är ganska mycket som ska stämma för att det ska kännas bra och rätt.

Hatten av - hoppas du kan utveckla detta vidare!
    Fler borde våga!
    Många killar är nyfikna på att suga men vågar inte ta steget.
    Andra killar är nyfikna på att låta en kille suga, men vågar inte ta steget.

Våga testa säger jag!!!
    Vad har ni att förlora?
    Anonym (Jocke) skrev 2023-07-02 18:36:35 följande:
    Helt enig med dig - väldigt dumt att dö nyfiken och missa det goda livet erbjuder. : )
    Har du provat?
    Anonym (Jocke) skrev 2023-07-02 19:19:35 följande:
    När jag har ju inte det som jag skrev tidigare.

Och det irriterar mig när jag egentligen vill...
    Vad hindrar dig?
    Anonym (Jocke) skrev 2023-07-02 19:48:40 följande:
    I strikt mening ingenting - jag vill ju.

I praktiken är jag avvaktande, eller på ren svenska för feg.
    Vad gör du för att närma dig målet?
    Anonym (Jocke) skrev 2023-07-02 19:56:52 följande:
    I princip ingenting i nuläget.

Tips?
    Jag triggade mig själv med en viss sorts porr.
    Sen såg jag till att röra mig på dejtingsajter där det fanns potentiella kukar att få smaka.
    Sen konstaterade jag att jag blev mer mottaglig för sugfantasier om jag höll mig från att spruta. 
    Så jag hade orgasmförbud ett tag, fick kontakt med en kille som verkade vettig och resten skötte sig själv.
    nordas skrev 2023-07-30 12:54:51 följande:

Att svälja, är det ungefär som att äta ett ostron? Jag har inte testat ostron, det ger mig kväljningar.

Nej, ostron har äcklig smak och äcklig konsistens. 

Sperma är gott och känns gott.
    Jim84 skrev 2023-08-04 10:24:40 följande:
    Med det sagt så måste man ju inte svälja satsen för att skapa en förhöjd känsla av intimitet. Men för mig är det en bidragande komponent. Och jag uppskattar generellt efterspel efter en avsugning, vilket också kan bestå av kyssar, beröring och ord. Hon som helst spottade försvann ofta in i badrummet direkt för att spotta, skölja munnen och kanske ta en dusch, vilket skapade en lite tråkig distans.

Jag frågar aldrig om lov att komma i min partners mun, men vi har varit tillsammans länge och jag vet var hennes gränser går. Har sällan frågat andra heller (tycker en sådan fråga lätt tar udden av hettan, de flesta kvinnor jag varit med har också uppskattat ett självklart och direkt handlande från min sida i sängen, vilket inte inbegriper frågor), snarare har jag undvikit det om det inte är läge eller att jag kommunicerat att ?jag kommer?, antingen rent konkret genom att säga det eller genom att tydligt indikera det. De flesta har ju varit med förr, vet vad som är på gång och kan bedöma själva. Men jag brukar heller inte trycka ner huvudet såsom du beskriver.
    Att bli sprutad i mun eller hals helt utan förvarning kan vara ganska jobbigt.
    Bara en liten hint om att det är på gång brukar räcka för att man ska få chansen att välja om man ska få det i sig eller inte.
    PunkPyret skrev 2023-08-09 23:06:54 följande:
    Kan du pricka det då? Flört
    Det är den viktigaste frågan!
    Få saker göra mig så rasande som spillda droppar :)
    Jim84 skrev 2023-08-29 21:27:56 följande:

Älska att suga - visst, den har man hört. Men älska själva sväljandet, sväljandet av sperma? Nja, den köper jag inte.

Köper inte?
    Att få suga utan att få svälja tar bort 75% av nöjet.
    Jag kan tänka mig att svälja utan att få suga, men inte tvärt om. 
    Pixie99 skrev 2023-08-30 08:59:44 följande:
    Nej, det är riktigt, eftersom jag inte har klitorisen i halsen är det är inte någon direkt fysisk njutning att svälja en sats. Men det brukar kännas som den naturliga avslutningen att svälja och sedan le lite sött. Större delen av satsen brukar ju hamna rätt långt ner i halsen av själva kraften i sprutet, så det vore inte mycket att spotta ut ändå.
    Haha!
    Få orgasm av att svälja vore ju härligt ;)

Spotta ut tycker jag känns äckligare på något vis. Allt kladdande med sperma utanför kroppen är bara besvärligt. Inte går det att torka upp på något vettigt vis heller.
    Svälja är det enda rimliga!
    Sen kan jag inte neka till att det är en härlig känsla, även om jag inte får orgasm av det.
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?