• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • livserfaren

Min tjej både älskar att suga o svälja eller spotta ut halva satsen på min mage o svälja, resten som hon sen använder som ansiktsmask.hon är världsbäst.

• Anonym (gillar det!)

Jag gillar det! Att suga en kille tills han kommer och sen svälja satsen. Härligt.

• Anonym (Jippie)
    Anonym (gillar det!) skrev 2015-08-04 14:48:12 följande:

Jag gillar det! Att suga en kille tills han kommer och sen svälja satsen. Härligt.

Vill du suga av mig?

Bor i Småland längs kusten
  • MammAmma

Njae, skulle killar inte ejakulera vore jag rätt glad för sperma smakar inget vidare enligt mig och konsistensen är faktiskt rätt vidrig. Jag sväljer av främst praktiska skäl; slippa kladdet och slippa gå till toaletten för att spotta och förstöra eftermyset. Däremot kan jag tycka att det ibland är hett att svälja ändå, when I'm in the zone, och jag älskar att suga och göra det ända till slutet annars. Bara spunken jag kunde vara utan.

• Anonym (gillar det!)
    Anonym (Jippie) skrev 2015-08-04 14:58:08 följande:
    Vill du suga av mig?

Bor i Småland längs kusten
    Suger inte av random killar bara för att jag gillar att suga.
  • Anonym (Jippie)
    Anonym (gillar det!) skrev 2015-08-04 15:07:07 följande:

Suger inte av random killar bara för att jag gillar att suga.

Vart bor du?

Vi kan ju lära känna varandra också :)
  • Anonym (MAX)

Min fru gör det alltid och då kommer det inte en dropp vid sidan om. Jag är dock osäker på om hon tycker det är särskilt gott. Har frågat vid ett par tillfällen och hon påstår att det är rätt smaklöst men även hon anser det vara praktiskt att svälja.

• livserfaren
    MammAmma skrev 2015-08-04 15:05:17 följande:

Njae, skulle killar inte ejakulera vore jag rätt glad för sperma smakar inget vidare enligt mig och konsistensen är faktiskt rätt vidrig. Jag sväljer av främst praktiska skäl; slippa kladdet och slippa gå till toaletten för att spotta och förstöra eftermyset. Däremot kan jag tycka att det ibland är hett att svälja ändå, when I'm in the zone, och jag älskar att suga och göra det ända till slutet annars. Bara spunken jag kunde vara utan.

Fattar inte vad du menar.tjejen brukar kladda lite på mitt ansikte också.luktar helt okay.är väl olika bland killar vad vet jag.
  • Anonym (gillar det!)
    Anonym (Jippie) skrev 2015-08-04 15:10:00 följande:
    Vart bor du?

Vi kan ju lära känna varandra också :)
    Nej tack.
  • MammAmma
    livserfaren skrev 2015-08-04 15:13:32 följande:

Fattar inte vad du menar.tjejen brukar kladda lite på mitt ansikte också.luktar helt okay.är väl olika bland killar vad vet jag.

Whatever floats your boat och smaken är som baken. Lukt och smak är inte alls samma sak när det kommer till sperma dock.
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?