• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • Anders 386

Nja.....  Jag kan faktiskt förstå dom kvinnor som inte sväljer. Jag har själv tagit sperma i munnen men spottat ut. Jag tycker det är ganska äckligt faktiskt. Men om jag vore kvinna skulle jag troligen fixa det för mannens skull. stor grej är det inte...

• Transmission

Väldigt upphetsande att känna sperman spruta i munnen, blir kåt av smaken när jag sväljer.

• livserfaren

Min tjej kan svälja eller spotta ut satsen på min mage.Hon är magisk o underbar.Visste inte att det fanns en kvinna som henne.

• Tom Araya
    Anonym (Gaby) skrev 2015-08-04 22:49:55 följande:

Om jag suger av tar jag sprutet i munnen, tänker mig att det vore frustrerande att sluta precis innan, jag vill ju inte att han slutar slicka mig innan jag kommer och använder handen istället. Men förstår inte varför just sväljandet av satsen ska vara så sexigt. Då har han ju redan kommit i munnen, spelar roll om jag sedan spottar ut eller sväljer. Hans upplevelse är ju över, eller? Och nej, jag gillar då inte att svälja, får kväljningar. Tar det gärna i munnen men spottar sen ut.

Tja...det beror ju på hur länge du vill ha sperman i munnen...jag föredrar i alla fall att hon suger och slickar mjukt en liten stund efter att jag kommit...
  • Anonym (BS man)

Suger gärna av en man och sväljer allt

• Ozg

????????????????????????????????????????????????????????????????????

• DenGrönaAlien

Älskar när tjejer gör det! Har varit om det en gång dock, många år sen XD ångrar mig att jag nånsin släppte iväg henne ;( Sen dess har inte stött på en som gjort det, och är inte sådan kille som ber om det, vet ej varför, men jag blev så f****ing kåt att jag fortfarande blir stenhård bara tänka på den gången xD dock så vet jag inte varför det va så underbart och se det men det var de! :)

• OTK

Att bara läsa den här tråden gör mig frustrerad, på ett väldigt behagligt sätt Flört.

Jag har alltid svalt sedan första gången jag sög av en kille och det utvecklades ganska snabbt till en fixering för att suga kuk och svälja sperma och för sperma överhuvudtaget (att känna killen spruta i ens fitta tex och sedan känna hur det läcker ut efteråt).

Jag tycker det är intressant hur olika killars sperma kan smaka och även vilken konsistens den har, sedan påverkar ju självklart kosten också.

Jag tycker att det är upphetsande efter man svalt när man går och tänker på att man har sperma i sin mage. Kommer på mig själv att göra det ute bland folk när jag är på ärenden osv Skäms.

• Analysera mera

Ja, jag älskar att svälja - speciellt när jag äter middag, det gör att maten kommer ned i magen och jag blir mätt...

Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • Aikido
    Analysera mera skrev 2015-08-26 03:21:32 följande:
    Ja, jag älskar att svälja - speciellt när jag äter middag, det gör att maten kommer ned i magen och jag blir mätt... smile1.gif
    Skrattande
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?