• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • Anonym (Gärna)

Jag suger gärna kuk och gillar det. Skulle kännas konstigt att avsluta alldeles innan han kommer, tvärtom blir jag rätt kåt av att känna när det rycker lite i kuken o han laddar. Egentligen är det väl inte så himla välsmakande, men absolut inte äckligt och för mig känns det lite triggande och småporrigt att han kommer i min mun. Att han sedan tycker det är alldeles underbart skönt gör ju inte det hela sämre.

• carlf

Det är extra fint om man får komma lite på kinden o över läpparna också. men  klart sen vill man få de sista dropparna utsugna o upp slickade;) 

• Anonym (Gaby)

Om jag suger av tar jag sprutet i munnen, tänker mig att det vore frustrerande att sluta precis innan, jag vill ju inte att han slutar slicka mig innan jag kommer och använder handen istället. Men förstår inte varför just sväljandet av satsen ska vara så sexigt. Då har han ju redan kommit i munnen, spelar roll om jag sedan spottar ut eller sväljer. Hans upplevelse är ju över, eller? Och nej, jag gillar då inte att svälja, får kväljningar. Tar det gärna i munnen men spottar sen ut.

• Jonzonto

Aldrig testat att smaka direkt så mycket. Smakat lite på min egna försats bara, men aldrig sperman.
    Men tycker det är oerhört upphetsande om tjejen tycker om smaken och man kan se att hon gillar att svälja.. :)

• Pussan

VIsst är det gott att svälja! Godare ju kåtare man är. Fast jag gillar också att låta det rinna ur munnen över hakan och droppa ner på kroppen, så det brukar bli en kombo.

• Anonym (Anna B)

Jag älskar att suga och att svälja. Smaken är oftast riktigt najs.
    Jag är en av de få har jag förstått, som kan komma av att suga kuk!

• Frökenfrykena

Jag älskar att både suga och svälja men den största och bästa känslan är att jag får uppleva min mans njutning. Sen gör jag det ofta och gärna inför "publik" då jag är exhibitionist både gällande mig själv och tillsammans med min man.

• mho1975

Fantastisk trevlig tråd... :) Att det finns så många kvinnor där ute som fullkomligen älskar detta. Ni är alla underbara! :) 

• PrimitivMan
    Anonym (Lizzz) skrev 2015-08-04 15:26:06 följande:
    Fy fan va äckligt!
    Jag undrar om du är en porrskadad kille som trollar eller kanske en slampa som det är synd om.
    Långt ifrån alla kvinnor som tycker det är äckligt. Jag har träffat flera som sväljer och som verkligen gillar det. Till den grad att de blir lite besvikna om man inte kommer i munnen på dem. Som så mycket tycker man olika. Det är bra att kunna se utanför sin egen bubbla och inse att det finns andra som gillar det man själv inte gillar.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (Häxan)

Min förra kille ville att jag skulle svälja,jag ville inte.Han tjatade att kvinnor gör det!Då kan han svälja min kiss ochså!

Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?