• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • The past is now

Tar inte det största i munnen, det är inte gott. Dock tar jag det sista och suger av...men bara när jag är riktigt kåt och vill ha det så.

• mho1975
    The past is now skrev 2015-08-06 11:19:24 följande:

Tar inte det största i munnen, det är inte gott. Dock tar jag det sista och suger av...men bara när jag är riktigt kåt och vill ha det så.

Det är grymt sexigt... det bästa av två världar så att säga :) 
  • The past is now
    mho1975 skrev 2015-08-06 11:23:28 följande:
    Det är grymt sexigt... det bästa av två världar så att säga :) 
    Ja det är underbart att se sin karl darra! :-P
  • mho1975
    The past is now skrev 2015-08-06 11:40:16 följande:
    Och det är grymt skönt när ens partner leker med kuken efter man sprutat... Vem vet, den kanske blir hård igen ;) 
  • The past is now
    mho1975 skrev 2015-08-06 11:49:15 följande:
    Och det är grymt skönt när ens partner leker med kuken efter man sprutat... Vem vet, den kanske blir hård igen ;) 
    Ja det blir den! :-P Har aldrig tidigare njutit av en karls pung och kuk som nu. Till min mans belåtenhet så klart!
  • Pussan
    The past is now skrev 2015-08-06 11:40:16 följande:
    Just, det är till stor del det som det går ut på! Det blir ett riktigt rus när han riktigt njuter.
  • mho1975
    The past is now skrev 2015-08-06 11:55:32 följande:
    Ja det blir den! :-P Har aldrig tidigare njutit av en karls pung och kuk som nu. Till min mans belåtenhet så klart!
    Din man kan skatta sig väldigt väldigt lycklig hör jag :) Det är som Askungen; det låter alldeles..... alldeles underbart! Flört
  • The past is now
    Pussan skrev 2015-08-06 14:13:22 följande:
    Just, det är till stor del det som det går ut på! Det blir ett riktigt rus när han riktigt njuter.
    Javisst är det döläckert! :-P
  • The past is now
    mho1975 skrev 2015-08-06 15:21:02 följande:
    Din man kan skatta sig väldigt väldigt lycklig hör jag :) Det är som Askungen; det låter alldeles..... alldeles underbart! Flört
    Ja och jag med! Han ger mig orgasmer som tar mig till oanade höjder. :-P
  • Anonym (Äldre man)

Jag är en äldre man, som nu på gamla dagar provade att suga en annan mans kuk.
    Tänkte absolut inte ta sperman i munnen, men blev så upphetsad att när han sa nu kommer jag, att jag inte kunde sluta utan fortsatte tills sperman pulserade in i min mun. Till min stora förvåning gillade jag verkligen känslan av sperman på tungan och den svagt salta smaken, så ja svalde allt. Har därefter sugit kuk fler gånger och sväljer alltid sperman, gillar det verkligen!.

Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?