• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • Anonym (Malin)

Jag tar gärna sperman i mun och sväljer gärna. Jag är kanske konstig men jag älskar smaken

• Tom Araya
    Anonym (Lajla S) skrev 2023-05-26 19:39:08 följande:
    Håller med, riktigt så sexigt och porrigt. Själv håller jag på med en yngre kille nu, och när jag sög av honom tycker jag dom yngre smakar fräshare och bättre.  Tycker dom har en tunnare, och mer mjölkaktig koncistens på sin sagge. Betydligt lättare att svälja.

God helg, sug och svälj   Kyss
    Det har nog med vanor och individuella skillnader att göra än ålder.
  • Anonym (Yyyl)
    Anonym (Frasse) skrev 2022-09-09 09:25:16 följande:

Jag är 59 och blev avsugen av en fd kollega.
    Hon är runt 30 och tyckte om min sperma. Satsen är visst sötare än hos dem hon smakat innan. Kanske beror det på att jag äter mängder av frukt?

Ananas ska tydligen ge en smakupplevelse. 
  • Anonym (Samma)
    lejon 789 skrev 2023-05-26 18:44:24 följande:
     Det låter helt underbart. Jag blir avundsjuk på din man 😉
    Vet ju hur skönt det är eftersom en tidigare flickvän gjorde det och jag drömmer fortfarande om det, trots att det var över 30 år sedan
    Samma här. En flickvän sög och svalde. Helt fantastiskt. Men fru sugeri inte.
  • Meddelande borttaget
  • Blacknails86

Gillade inte att svälja med min förra man, det började bränna i halsen efteråt. Så då gjorde jag det inte. 

Med min nuvarande älskar jag att göra det. Hans sperma smakar mycket bättre och det börjar inte bränna efteråt. Så jag sväljer minst en gång i veckan. 

Frågan är ju hur det kan skilja så i smak och att det började bränna med mitt ex. En teori är att det var pga att han var rökare och drack alltför mycket öl. Min nuvarande varken röker eller dricker.

• Anonym (Tyvärr)

Tyvärr inte.

Hade gärna velat gilla smaken.

• Meddelande borttaget
  • Anonym ("För egen vinning")

Oj är den här tråden levande igen? Jo sperma ihop med idominsalva fungerar bättre än xyloproct mot hemorojjder. Nu menar jag givetvis inte att man skall ha analsex, särskilt inte med hemorojjder utan just sperma ihop med idominsalva som kräm mot hemorojjder som huskur. (Appliceras med finger inte med penis så tänk inte ens tanken)

• Anonym (Greger den Andre)

Ja, idag har jag svalt Löfbergs, Lipton och Norrlands Guld.

Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?