• Tom Araya

Älskar att svälja! Någon annan?

Anonym (Gaby) skrev 2015-08-04 22:49:55 följande:

Om jag suger av tar jag sprutet i munnen, tänker mig att det vore frustrerande att sluta precis innan, jag vill ju inte att han slutar slicka mig innan jag kommer och använder handen istället. Men förstår inte varför just sväljandet av satsen ska vara så sexigt. Då har han ju redan kommit i munnen, spelar roll om jag sedan spottar ut eller sväljer. Hans upplevelse är ju över, eller? Och nej, jag gillar då inte att svälja, får kväljningar. Tar det gärna i munnen men spottar sen ut.

Tja...det beror ju på hur länge du vill ha sperman i munnen...jag föredrar i alla fall att hon suger och slickar mjukt en liten stund efter att jag kommit...
  • Tom Araya
    Anonym (Fy) skrev 2015-08-30 08:18:32 följande:
    Bröst mjölk och bajs ...hur kan man ens jämföra det?!!!!!!! Snälla du rara AAke!!

Håller med din sista mening :)
    Du gjorde det själv i ditt inlägg genom att klumpa samman allt till "kroppsprodukter" och uttrycka din avsky över dem genom att jämföra med avföring, helt utan urskiljning.
  • Tom Araya
    Miss Sunny skrev 2022-05-30 18:18:26 följande:
    Håller med !   Gav upp tråkig gubbsex för många år sedan ;)
    Jag är snart 50 och var nog betydligt tråkigare i sängen vid 25 än nu.
  • Tom Araya
    Anonym (Lajla S) skrev 2023-05-26 19:39:08 följande:
    Håller med, riktigt så sexigt och porrigt. Själv håller jag på med en yngre kille nu, och när jag sög av honom tycker jag dom yngre smakar fräshare och bättre.  Tycker dom har en tunnare, och mer mjölkaktig koncistens på sin sagge. Betydligt lättare att svälja.

God helg, sug och svälj   Kyss
    Det har nog med vanor och individuella skillnader att göra än ålder.
  • Tom Araya
    Anonym (?) skrev 2023-08-09 22:29:51 följande:
    Absolut men ,, sats ska konsumeras färsk. Direkt från källan och aldrig från t.ex ett glad eller tallrik.
    Kan möjligen slickas upp från mage/bröst efter tömning.
    My kind
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?