• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • Miss Sunny
    Anonym (Absolut) skrev 2017-12-29 02:34:51 följande:

Självklart sväljer jag för det första för att det är sexigt och det blir inget kladd. Förstår inte hur så många inte vill göra det

+ 1  Solig

Gillar också att han sprutar på/över mig i bland. Tändande för en "gammal dam" att se en ung bultande kuk spruta med kraft i strålen. Min härliga yngsta förbjudna kk/älskare.
  • Anonym ("För egen vinning")

Jag sväljer "för egen vinning" men det har inte med smaken eller ens sex att göra utan för att det är antiinflammatoriskt och har medicinska egenskaper.

Så mannen kommer i ett glas/mugg jag mixar med apelsinjuice och dricker. Eller i en mugg, jag mixar med idominsalva och använder som hemoroidkräm. 

• Anonym (Älskar att svälja)

För mig satt det långt inne innan jag förmådde mig att testa att svälja, men sedan jag väl gjorde kan jag inte sluta.
    Bäst är unga killar som kan kommar flera ggr så man får ordentligt att svälja!
    Fler killar borde lära sig att ladda om.

• Miss Sunny
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2022-05-30 17:30:42 följande:

För mig satt det långt inne innan jag förmådde mig att testa att svälja, men sedan jag väl gjorde kan jag inte sluta.
    Bäst är unga killar som kan kommar flera ggr så man får ordentligt att svälja!
    Fler killar borde lära sig att ladda om.

Håller med !   Gav upp tråkig gubbsex för många år sedan ;)
  • Anonym (MR klister)

Majoriteten av tjejerna jag träffat (17-55 år) har svalt eller tagit sprut i ansiktet. Vissa har blivit besvikna om jag sprutat på annat ställe. 

Miss Sunny skrev 2022-05-30 18:18:26 följande:
    Word!
    Halvmjuk som det knappt rinner ur, nej tack!
  • 044Quinnan

Oh ja jag gör det med, älskar det mest för att det känns så sexigt så porrigt och jag vet han gillar det och tänder ännu mer på mig. Sen har jag en viss dragning åt att betjäna, lyda så det hjälper väl till.

• Anonym (040Man)
    044Quinnan skrev 2022-05-31 22:42:26 följande:

Oh ja jag gör det med, älskar det mest för att det känns så sexigt så porrigt och jag vet han gillar det och tänder ännu mer på mig. Sen har jag en viss dragning åt att betjäna, lyda så det hjälper väl till.

Betjäna och lyda.. allt sånt är så hett sexuellt.
  • Tom Araya
    Miss Sunny skrev 2022-05-30 18:18:26 följande:
    Jag är snart 50 och var nog betydligt tråkigare i sängen vid 25 än nu.
    044Quinnan skrev 2022-05-31 22:42:26 följande:

Betjäna och lyda någon som vet att ta för sig är underbart. Tyvärr är det få killar som ser och förstår att man vill betjäna. Att behöva be om det blir inte riktigt samma känsla.
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?