• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • Gaskarl
    OTK skrev 2015-08-26 02:30:01 följande:

Att bara läsa den här tråden gör mig frustrerad, på ett väldigt behagligt sätt .

Jag har alltid svalt sedan första gången jag sög av en kille och det utvecklades ganska snabbt till en fixering för att suga kuk och svälja sperma och för sperma överhuvudtaget (att känna killen spruta i ens fitta tex och sedan känna hur det läcker ut efteråt).

Jag tycker det är intressant hur olika killars sperma kan smaka och även vilken konsistens den har, sedan påverkar ju självklart kosten också.

Jag tycker att det är upphetsande efter man svalt när man går och tänker på att man har sperma i sin mage. Kommer på mig själv att göra det ute bland folk när jag är på ärenden osv .

Och vad händer med dig när du går där bland folk och kommer att tänka på det??
  • Anonym (Nej)

Nej, äckligt. Suger inte heller för den delen.

• Smarthuvud

Jag tycker att frågan är rätt intressant. När det kommer till avsugning, så kommer ju ofta dominans in i diskussionen, och att sväljandet är en bekräftelse på undergivenhet som kvinnan ger. Däremot förekommer det inte när det gäller att slicka en tjej.

Kul om du gillar det! Och de som inte gillar det, kan ju hålla käft och respektera att det finns andra som gillar det, som de själva inte gillar.

• Anonym (LindaT)
    Smarthuvud skrev 2015-08-29 11:50:00 följande:

Jag tycker att frågan är rätt intressant. När det kommer till avsugning, så kommer ju ofta dominans in i diskussionen, och att sväljandet är en bekräftelse på undergivenhet som kvinnan ger. Däremot förekommer det inte när det gäller att slicka en tjej.

Kul om du gillar det! Och de som inte gillar det, kan ju hålla käft och respektera att det finns andra som gillar det, som de själva inte gillar.

Är det någon som ska hålla tyst så är det du.
    Hoppas att din tjej sparkar pungen av dig ditt svin!
  • Smarthuvud
    Anonym (LindaT) skrev 2015-08-29 12:11:57 följande:
    Är det någon som ska hålla tyst så är det du.
    Hoppas att din tjej sparkar pungen av dig ditt svin!
    Ha ha! Så förargligt att jag gjort dig på så dåligt humör. Berätta gärna vad jag har gjort dig för ont, så att jag vet hur jag ska bättra mig!
  • OTK
    Gaskarl skrev 2015-08-29 08:55:38 följande:
    Och vad händer med dig när du går där bland folk och kommer att tänka på det??
    Jag blir lite upphetsad och distraherad men fortsätter som vanligt med vad det nu är jag gör, ärenden eller liknande.
  • Anonym
    hejnina skrev 2015-08-04 15:26:30 följande:

Ja jag gillar både att duga och svälja!

Ja, duga vill vi alla. Varje normalt funtad person gillar att duga.
  • Gaskarl
    OTK skrev 2015-08-30 01:14:48 följande:

Jag blir lite upphetsad och distraherad men fortsätter som vanligt med vad det nu är jag gör, ärenden eller liknande.

Du är lite härlig..
  • Anonym (Fy)

Det är äckligt! Har ni provat att äta bajs, ni som sväljer kropps produkter så att säga?

• AAke
    Anonym (Fy) skrev 2015-08-30 04:34:29 följande:

Det är äckligt! Har ni provat att äta bajs, ni som sväljer kropps produkter så att säga?

ja usch för "kroppsprodukter"
    som bäbisar som får i sig bröst mjölk, samma som att äta bajs...????
    har man inget vettigt att skriva då kanske man borde låta bli?
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?