• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Greger den Andre) skrev 2023-06-08 22:33:16 följande:

Ja, idag har jag svalt Löfbergs, Lipton och Norrlands Guld.

Du måste vara hungrig din stackare. Lever på dryck. 
  • Bohemstina

Tar gärna sperman i munnen och sväljer den :) Tycker med det kan vara gott men framförallt se killen i ögon när han kvider lite när man ska göra rent efter sig :) 

• Anonym (-50år)

Hej!
    låter ju jätte härligt att de flesta tjejer tycker att det är helt ok att ta sperma i munnen trots att de inte gillar det.
    Tänk va dessa kvinnor oftare sig för er män.
    Själv älskar jag att slicka fitta och rumpa det är såå sexigt och gött, hade älskat om min kvinna kunnat squirta då hade jag druckit till sista droppe.
    Det tråkiga är att min kvinna inte vill suga av mig alls.
    Ändå har vi varit ihop i 30 år med bar och hus och allt.
    Jag duschar varje dag och det har ingen betydelse om jag försökt få henne att göra de i duschen till och med.
    Så var glada ni män som får era respektive att svälja till och med.
    Lyllo er!!!
    Med vänlig hälsning/
    40+ kille 

• Anonym (MR klister)
    Anonym (-50år) skrev 2023-06-09 12:42:29 följande:

Hej!
    låter ju jätte härligt att de flesta tjejer tycker att det är helt ok att ta sperma i munnen trots att de inte gillar det.
    Tänk va dessa kvinnor oftare sig för er män.
    Själv älskar jag att slicka fitta och rumpa det är såå sexigt och gött, hade älskat om min kvinna kunnat squirta då hade jag druckit till sista droppe.
    Det tråkiga är att min kvinna inte vill suga av mig alls.
    Ändå har vi varit ihop i 30 år med bar och hus och allt.
    Jag duschar varje dag och det har ingen betydelse om jag försökt få henne att göra de i duschen till och med.
    Så var glada ni män som får era respektive att svälja till och med.
    Lyllo er!!!
    Med vänlig hälsning/
    40+ kille 

Det är ju inte så att jag ''får min respektive'' till att svälja, hon blir tänd av det och gör det oavsett. 
    Dock har jag självklart gjort ett aktivt val avseende partner, ag har självklart valt att inleda något med en tjej som matchar mig sexuellt. Hade hellre varit singel och ensamstående än att leva i en relation där sexet inte tände mig. 
  • Robert 832

Jag tycker inte alls om smaken men handlingen i sig är upphetsande. Allra bäst är det att bli avsugen och sen kyssas djupt och länge med sperman som en komponent.

• Anonym (Linda)

Älskar att suga kuk och svälja sperma! Gärna flera på samma gång. Har sugit av fem killar som mest och tre av dem kunde ladda om ganska direkt och spruta igen. Hela jag var nerkladdad av sperma och jag svalde en hel del också.
    Ibland suger jag av min kille och hans kompis. Sväljer gärna varenda droppe. Det är sjukt hett!!

• Anonym (Spermafrälst)

Att få sväljs satsen är helt magiskt. Jag vet inte vad det är så himla härligt men känslan när kuken pulserar, se hur killen njuter, smaken och den varma konsistensen och hur nöjd killen ser ut när man svalt varje droppe gör det hela svårslaget.

Killar som kan ladda om direkt är det bästa för en som gillar att svälja.
    Fyra satser i rad från samma kille på en träff är mitt rekord Skäms

• BlåFisk
    CelineL skrev 2015-08-04 14:40:47 följande:
    Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

Jag som känt mig hetero i stort sett men haft lite killsex sista åren har så klart känt en dragning till sperma, det är ju riktigt hett. Men mitt i situationen så har jag backat och inte känt mig bekväm med det. Men så en gång när allt kändes bra och jag gjorde det skönt lugnt och fint så kändes det bara helt rätt. Efter det så verkligen älskar jag den känslan när det kommer!
  • Anonym (Jocke)
    BlåFisk skrev 2023-07-02 13:44:13 följande:
    Jag som känt mig hetero i stort sett men haft lite killsex sista åren har så klart känt en dragning till sperma, det är ju riktigt hett. Men mitt i situationen så har jag backat och inte känt mig bekväm med det. Men så en gång när allt kändes bra och jag gjorde det skönt lugnt och fint så kändes det bara helt rätt. Efter det så verkligen älskar jag den känslan när det kommer!
    Stort grattis till dig - du drömde, vågade och tog steget - och det blev riktigt bra! 
  • BlåFisk
    Anonym (Jocke) skrev 2023-07-02 14:22:16 följande:
    Stort grattis till dig - du drömde, vågade och tog steget - och det blev riktigt bra! 
    TACK;)
    Resan dit var lite svår, det är liksom inte lätt att hitta någon "bara nästan straight" som beter som normalt. Hela grejen runtikring måste ju kännas bra för att själva sexet ska bli riktigt bra. Glad i alla fall att jag inte stressade fram det för det hade antagligen inte funkat.
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?