• CelineL

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

• Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?
  • BlåFisk

Det kan vara det bästa som finns, och det kan kännas bara äckligt.
    För mig handlar det om ifall jag verkligen gillar att suga just honom och när jag märker att det är skönt för den jag suger, då känns det helt rätt. Det är sånt man blir så nöjd av att man går och tänker på det i flera dagar.

• Jim84

Älska att suga - visst, den har man hört. Men älska själva sväljandet, sväljandet av sperma? Nja, den köper jag inte.

• Anonym (Älskar att svälja)
    Jim84 skrev 2023-08-29 21:27:56 följande:

Älska att suga - visst, den har man hört. Men älska själva sväljandet, sväljandet av sperma? Nja, den köper jag inte.

Köper inte?
    Att få suga utan att få svälja tar bort 75% av nöjet.
    Jag kan tänka mig att svälja utan att få suga, men inte tvärt om. 
  • Pixie99
    Jim84 skrev 2023-08-29 21:27:56 följande:

Nej, det är riktigt, eftersom jag inte har klitorisen i halsen är det är inte någon direkt fysisk njutning att svälja en sats. Men det brukar kännas som den naturliga avslutningen att svälja och sedan le lite sött. Större delen av satsen brukar ju hamna rätt långt ner i halsen av själva kraften i sprutet, så det vore inte mycket att spotta ut ändå.
  • Anonym (Älskar att svälja)
    Pixie99 skrev 2023-08-30 08:59:44 följande:
    Nej, det är riktigt, eftersom jag inte har klitorisen i halsen är det är inte någon direkt fysisk njutning att svälja en sats. Men det brukar kännas som den naturliga avslutningen att svälja och sedan le lite sött. Större delen av satsen brukar ju hamna rätt långt ner i halsen av själva kraften i sprutet, så det vore inte mycket att spotta ut ändå.
    Haha!
    Få orgasm av att svälja vore ju härligt ;)

Spotta ut tycker jag känns äckligare på något vis. Allt kladdande med sperma utanför kroppen är bara besvärligt. Inte går det att torka upp på något vettigt vis heller.
    Svälja är det enda rimliga!
    Sen kan jag inte neka till att det är en härlig känsla, även om jag inte får orgasm av det.
  • Jim84
    Pixie99 skrev 2023-08-30 08:59:44 följande:
    Naturligt avslut, visst. Att det är härligt att se sin partner njuta är ju en sak som kan inbegripa att svälja sperma.
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-08-30 08:42:43 följande:
    Att få suga utan att få svälja tar bort 75% av nöjet.
    Jag kan tänka mig att svälja utan att få suga, men inte tvärt om. 
    Här blir det mer manlig runkfantasi av det. Undantag finns säkert, men generellt har jag svårt att tro att särskilt många älskar att svälja på sättet du beskriver.
  • Anonym (Sugen)

Min fru sväljer alltid när jag kommer i hennes mun och även om hon bara runkar så går hon ner och sväljer.
    Hon kan även ibland när vi knullar säga att hon vill ha det i munnen så jag antar att hon tycker om att svälja.

• Den glada mannen

Jag är man och suger inte av andra män, men däremot har jag ganska stor erfarenhet. I mitt tidigare äktenskap där hon gärna sög men absolut inte gillade smaken trodde jag väl att det var så att kvinnor inte gillar smaken. När jag sedan skiljde mig så levde jag ett promiskuöst liv och träffade många kvinnor vilket var både roligt, skönt förstås men också väldigt nyttigt för mig. Det gav mig en insikt i vad många kvinnor faktiskt gillar och sperma är en av dem. De kvinnor jag träffade var helt normala kvinnor i
    mellan ca 35-45 år, alla med ordnade liv mm. De allra flesta älskade att suga och smaken av sperma. Jag lärde mig att väldigt många kvinnor är betyder mer sexuella än vad iallafall jag trodde innan. Välkommen befria och härligt! 
    Men har reflekterat över en sak, jag såg en kvinna som höll ett föredrag om sex och unga tjejer. Hon pratade om just den saken, oralsex med ejakulering, att ingen tyckte om det, det är bara porrskadade pojkar och män som tror det. Hon hade väldigt fel. Många tjejer älskar det! Det är iallafall min empiriska erfarenhet. 

• Jim84
    Anonym (Sugen) skrev 2023-08-31 07:28:48 följande:

Min fru sväljer alltid när jag kommer i hennes mun och även om hon bara runkar så går hon ner och sväljer.
    Hon kan även ibland när vi knullar säga att hon vill ha det i munnen så jag antar att hon tycker om att svälja.

Hon tycker förmodligen om att svälja för att det är praktiskt och/eller för att vara dig till lags. Inte nödvändigtvis för att hon älskar att konsumera själva sperman. Det är vad jag tror, generellt.
    Den glada mannen skrev 2023-08-31 10:44:49 följande:

Många tjejer älskar det! Det är iallafall min empiriska erfarenhet. 

Tror som sagt det handlar mer om fullbordande, att vara till lags, att bekräfta mannen och göra honom kåt. Snarare än smaken av sperman och konsumerandet i sig.

Min flickvän har aldrig några problem med att svälja satsen, förutom om hon t ex är bakfull eller förkyld. Men jag tror inte hon skulle uppskatta om jag serverade henne ett shotglas.
  • Pixie99
    Jim84 skrev 2023-09-02 07:33:49 följande:
    Hon tycker förmodligen om att svälja för att det är praktiskt och/eller för att vara dig till lags. Inte nödvändigtvis för att hon älskar att konsumera själva sperman. Det är vad jag tror, generellt.
    Tror som sagt det handlar mer om fullbordande, att vara till lags, att bekräfta mannen och göra honom kåt. Snarare än smaken av sperman och konsumerandet i sig.

Min flickvän har aldrig några problem med att svälja satsen, förutom om hon t ex är bakfull eller förkyld. Men jag tror inte hon skulle uppskatta om jag serverade henne ett shotglas.
    Jag tror att du har helt rätt. 

För det första, så är det betydligt mer klibbigt om man ska börja spotta, det tenderar att bli mycket mer klet och kladd då. Att svälja är helt enkelt den enklaste vägen. 

För det andra, så vill i alla fall inte jag att min partner ska uppfatta att jag tycker att hans sperma är "äcklig". Därifrån skulle steget inte vara stort att han ska börja uppfatta sig själv som lite äcklig, och det vill jag absolut inte att han ska göra.

Jag är inte alls intresserad av gokkun, men jag har inget emot att svälja direkt där och då. Hade jag däremot tyckt att det var motbjudande, så hade jag klargjort det direkt på en gång istället för att tvinga mig till det. Det finns inget mera avtändande än när det finns en inkongruens mellan vad man gör och vad man visar med sitt kroppsspråk.
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?