Inlägg från: Anonym (MR klister) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MR klister)

Älskar att svälja! Någon annan?

Majoriteten av tjejerna jag träffat (17-55 år) har svalt eller tagit sprut i ansiktet. Vissa har blivit besvikna om jag sprutat på annat ställe. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Greger den Andre) skrev 2023-06-08 22:33:16 följande:

Ja, idag har jag svalt Löfbergs, Lipton och Norrlands Guld.

Du måste vara hungrig din stackare. Lever på dryck. 
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (-50år) skrev 2023-06-09 12:42:29 följande:

Hej!
    låter ju jätte härligt att de flesta tjejer tycker att det är helt ok att ta sperma i munnen trots att de inte gillar det.
    Tänk va dessa kvinnor oftare sig för er män.
    Själv älskar jag att slicka fitta och rumpa det är såå sexigt och gött, hade älskat om min kvinna kunnat squirta då hade jag druckit till sista droppe.
    Det tråkiga är att min kvinna inte vill suga av mig alls.
    Ändå har vi varit ihop i 30 år med bar och hus och allt.
    Jag duschar varje dag och det har ingen betydelse om jag försökt få henne att göra de i duschen till och med.
    Så var glada ni män som får era respektive att svälja till och med.
    Lyllo er!!!
    Med vänlig hälsning/
    40+ kille 

Det är ju inte så att jag ''får min respektive'' till att svälja, hon blir tänd av det och gör det oavsett. 
    Dock har jag självklart gjort ett aktivt val avseende partner, ag har självklart valt att inleda något med en tjej som matchar mig sexuellt. Hade hellre varit singel och ensamstående än att leva i en relation där sexet inte tände mig. 
  • Anonym (MR klister)
    Pixie99 skrev 2023-08-06 10:46:26 följande:
    Det där är något jag faktiskt aldrig har förstått. En matstrupe är omkring 2 cm i diameter och är inte alls särskilt flexibel som slidan är. En mans erigerade penis är normalt betydligt bredare än så, i alla fall grövre än min handled, så kanske 5 cm i diameter? Har mannen inte fullt stånd om han kan få ner den i kvinnans hals till roten, eller vad? Jag vet att det finns svärdsslukare som kan få ner objekt långt ner i matstrupen, men det är ju dels inte helt ofarligt och dels är der fråga om smala objekt, inte zucchinis eller slanggurkor.

Om jag försöker, så kommer jag till en punkt då det tar stopp. Inte så att jag gaggar eller så, utan det går bara inte mer, oavsett hur avslappnad jag är. Och då har han ju fortfarande en bra bit kvar. Skulle jag försöka pressa mer, så börjar det göra fysiskt ont i halsen.

Det är inte så att han klagar, jag är bara genuint nyfiken på hur det fungerar för andra.
    Har heller aldrig förstått, men vissa hsr förmågan. Grymt skönt dessutom. 
  • Anonym (MR klister)

Förstår egentligen inte varför så många män kommer med hyllningskör till kvinnor som sväljer och lyckönskningar till deras män? 
    Är det så overkligt för er? 

Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?