• BlåFisk

Älskar att svälja! Någon annan?

CelineL skrev 2015-08-04 14:40:47 följande:
    Älskar att svälja! Någon annan?

Är det någon mer tjej (eller kille) där ute som gillar smaken av sperma? Jag sväljer för att jag vill, njuter av det och älskar smaken och konsistensen. Jag kanske inte vill dricka ett glas fyllt till brädden maten men i den lilla dos man får tycker jag det är mumma! Sedan är det bara ett plus att killen tycker det är sexigt. Utifrån vad jag hör och läser så sväljer typ inga tjejer för att de faktiskt vill utan endast för att killen tycker det är najs. Det är ju en ganska "porrskadad" grej egentligen.
    Är jag ensam om att faktiskt göra det för egen vinning? Obestämd

Jag som känt mig hetero i stort sett men haft lite killsex sista åren har så klart känt en dragning till sperma, det är ju riktigt hett. Men mitt i situationen så har jag backat och inte känt mig bekväm med det. Men så en gång när allt kändes bra och jag gjorde det skönt lugnt och fint så kändes det bara helt rätt. Efter det så verkligen älskar jag den känslan när det kommer!
  • BlåFisk
    Anonym (Jocke) skrev 2023-07-02 14:22:16 följande:
    Stort grattis till dig - du drömde, vågade och tog steget - och det blev riktigt bra! 
    TACK;)
    Resan dit var lite svår, det är liksom inte lätt att hitta någon "bara nästan straight" som beter som normalt. Hela grejen runtikring måste ju kännas bra för att själva sexet ska bli riktigt bra. Glad i alla fall att jag inte stressade fram det för det hade antagligen inte funkat.
  • BlåFisk

Det kan vara det bästa som finns, och det kan kännas bara äckligt.
    För mig handlar det om ifall jag verkligen gillar att suga just honom och när jag märker att det är skönt för den jag suger, då känns det helt rätt. Det är sånt man blir så nöjd av att man går och tänker på det i flera dagar.

• BlåFisk
    Swenora skrev 2023-09-12 10:07:02 följande:

Jag gillar att svälja, blir så upphetsad av att höra killens stön när det är nära och känna samt se hur hela hans kropp skakar och vrider sig 😊😍

Samma när jag äter fint på en tjej. Det känns bäst att ge oralsex till tjej som verkligen gillar det, och det där ögonblicket när hon kommer över gränsen.... så obeskrivligt bra!
  • BlåFisk
    Anonym (Lizzz) skrev 2015-08-04 15:26:06 följande:
    Fy fan va äckligt!
    Jag undrar om du är en porrskadad kille som trollar eller kanske en slampa som det är synd om.
    Ännu en anonym skräpkommentar....
    Jag kan inte förstå hur det kan vara så provocerande att det finns massor av både killar och tjejer som gillar något man själv inte gillar. 
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?