• PunkPyret

Älskar att svälja! Någon annan?

Är det bara jag som gillar att släppa ut sperman i ett glas och sedan dricka lite i taget? Inte för smakens skull utan för att det känns så härligt sexigt att visa honom att det är jag som har gjort dig så kåt att jag har sugit näringen ur dig och jag vill ha i mig alltihopa och njuter av att smutta på det när du ser på. 
    Det gör jag verkligen för min egen skull. 

• PunkPyret
    Man 78 skrev 2023-08-09 15:34:03 följande:
    Antagligen är den inte bara du men har aldrig upplevt någon som vill leka på det sättet, tjejer har bett om det i mun och ansikte men aldrig i ett glas. 
    Antar att du får positiv respons från din partner?
    Kolossalt positiv! Även från andra älskare. 
    De behöver ju inte komma i glaset (även om det händer) jag kan låta det rinna ur munnen. 
    Fast jag hade en kille för en del år sedan (vi ses inte längre) som gillade detta som en dominansgrej ibland, han drog ur när han var på g och sprutade i ett glas som jag sedan fick med ordern ¨sug i dig¨, eller liknande. Champagne för horor kallade han det också. 
  • PunkPyret
    Jim84 skrev 2023-08-09 20:17:00 följande:
    Det var avancerat! Vilken typ av glas?
    Det som finns inom räckhåll - om det finns något. Men det är klart, om man får välja är väl ett champagneglas coolast
  • PunkPyret
    Anonym (?) skrev 2023-08-09 22:29:51 följande:
    Absolut men ,, sats ska konsumeras färsk. Direkt från källan och aldrig från t.ex ett glad eller tallrik.
    Kan möjligen slickas upp från mage/bröst efter tömning.
    Vi har olika uppfattning. Så är livet.
  • PunkPyret
    Anonym (?) skrev 2023-08-09 20:38:23 följande:
    Just det var ju riktigt vidrigt.....
    Jag tyckte inte att det var vidrigt. Och det var ju huvudsaken. Jag drack gärna!
  • PunkPyret
    Jim84 skrev 2023-08-09 22:58:18 följande:
    Det var värst, hade nog tippat på ett shotglas sett till mängden :)
    Kan du pricka det då? Flört
  • PunkPyret
    Jim84 skrev 2023-09-02 07:33:49 följande:
    Hon tycker förmodligen om att svälja för att det är praktiskt och/eller för att vara dig till lags. Inte nödvändigtvis för att hon älskar att konsumera själva sperman. Det är vad jag tror, generellt.
    Tror som sagt det handlar mer om fullbordande, att vara till lags, att bekräfta mannen och göra honom kåt. Snarare än smaken av sperman och konsumerandet i sig.

Min flickvän har aldrig några problem med att svälja satsen, förutom om hon t ex är bakfull eller förkyld. Men jag tror inte hon skulle uppskatta om jag serverade henne ett shotglas.
    Jag tar det gärna i ett shotglas (eller vilket glas som helst). Inte för smakens skull så klart (även om jag tycker att det är helt ok) utan för att visa upp hur kåt jag är, hur mycket jag vill ha hans sats
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?