• miamarina84

Vi som försökt 10 månader

Tänkte att detta kunde vara en tråd för oss som försökt få barn i ca tio månader :) om en v får vi reda på om vårt tionde försök lyckades? I vilket fall har vi tänkt att ta hjälp i september då vi försökt ett år.

Syftet med denna tråd är att vi ska följas åt från tio månader och framåt. Hur ni går vidare, gör en utredning, tar hjälp från någon fertil klinik eller fortsätter som vanligt på egen hand osv till VÅRT PLUSS :)

Ni är starka tjejer <3

• Svar på tråden Vi som försökt 10 månader
  • miamarina84
    emzerus skrev 2016-10-11 20:17:48 följande:

Det gick inte vägen denna gång heller. Gjorde ultraljud idag I v 10+6 o fostret var i v 8+1 och det fanns inte längre någon hjärtaktivitet :( är så fruktansvärt ledsen o arg o tycker livet är sjukt orättvist!

Blir skrapning på fredag :(

Nej. Faan detta orättvisa i livet. Kan inte relatera till din sorg då jag aldrig varit där. Men blir så ledsen. Hur mycket ska man orka?? Du är verkligen en stark kvinna o vet att när sorgen läkt, går ni på det igen. Men tillåt dig att sörja. <3
  • emzerus
    miamarina84 skrev 2016-10-15 09:53:30 följande:
    Nej. Faan detta orättvisa i livet. Kan inte relatera till din sorg då jag aldrig varit där. Men blir så ledsen. Hur mycket ska man orka?? Du är verkligen en stark kvinna o vet att när sorgen läkt, går ni på det igen. Men tillåt dig att sörja. <3
    Tack <3  Livet är inte rättvist men tycker att nån måtta får det väl ändå vara... 

Hoppas att det går bra för dig! <3
  • miamarina84
    emzerus skrev 2016-10-15 11:35:14 följande:

Tack <3  Livet är inte rättvist men tycker att nån måtta får det väl ändå vara... 

Hoppas att det går bra för dig! <3

Men verkligen. Så gud delar ut problemen lite,hur mycket orkar man :/ på fredag blir vårt tidiga ultraljud. Hoppas innerligt på ett hjärta där?
  • emzerus
    miamarina84 skrev 2016-10-15 16:48:57 följande:

Men verkligen. Så gud delar ut problemen lite,hur mycket orkar man :/ på fredag blir vårt tidiga ultraljud. Hoppas innerligt på ett hjärta där?

Håller tummarna för dig <3 vilken vecka är du i då?
  • miamarina84
    emzerus skrev 2016-10-15 17:00:35 följande:

Håller tummarna för dig <3 vilken vecka är du i då?

På fredag har jag gått in i v 8 :) vi tror knappt det är sant. Blandad förtjusning ;)
  • Miaaaaa33

Hej tjejer!

Jag har följt er sen start, hur går d för er? Tänker på er titt som tätt och hoppas snart det blir ett plus på stickan och att plusset håller i sig i 9 mån kram

• emzerus
    Miaaaaa33 skrev 2016-11-24 09:45:20 följande:

Hej tjejer!

Jag har följt er sen start, hur går d för er? Tänker på er titt som tätt och hoppas snart det blir ett plus på stickan och att plusset håller i sig i 9 mån kram

Hej! Jag väntar in ägglossning som verkar komma senare än vanligt. Skapades den 14 oktober o fick mens den 11 november o borde ha äl snart men hittills inge positivt ältest.

Hur går det för dig?

Kram
  • Miaaaaa33

Håller tummarna för att äl snart kommer då:) jag e gravid med mitt andra barn, går in i vecka 25 imorgon, så allt rullar på i en faslig fart, helt galet vad fort tiden går när man har en liten som lever rövare här hemma på dagarna, inte alls som med första grav, då kunde man kolla appen 100 ggr/dag. Lycka till

• happylife
    emzerus skrev 2016-11-24 12:26:34 följande:

Hej! Jag väntar in ägglossning som verkar komma senare än vanligt. Skapades den 14 oktober o fick mens den 11 november o borde ha äl snart men hittills inge positivt ältest.

Hur går det för dig?

Kram

Håller tummarna för dig ska du veta! <3
  • emzerus
    happylife skrev 2016-11-24 14:02:16 följande:

Håller tummarna för dig ska du veta! <3

Tack snälla du! <3

Hur är det med dig?
Svar på tråden Vi som försökt 10 månader