Nenna9 skrev 2016-03-10 12:10:56 följande:
Hej alla fina, gravida och icke gravida:).
Hur mår ni?
Min mens kom igår tyvärr men det känns helt ok! Hade väl inte vågat tro att det skulle ta sig på första försöket nu efter operationen. Men hoppas gör man ju alltid:). Så vi tar nya tag:). Känner att vi mår väldigt bra iaf och känns skönt att veta att IVF finns till höst om vi inte lyckas innan, vilket jag ändå tror och hoppas att vi gör:). Vi försöker koppla av och njuter av varandra och ser fram emot en härlig vår och sommar. Antingen med gott vin el alkoholfria drinkar, det blir som det blir. Hursom är det tryggt att IVF finns där iaf. Målet är att bli gravida i år såklart:).
Kram på er alla <3
Vad härligt att ni mår bra, du låter väldigt harmonisk :) Känner igen mig själv i dina tankar, jag kunde också slappna av mycket mer när vi fick reda på att vi skulle bli erbjudna ivf. Och klart ni ska hoppas, det mest sannolika är ju faktiskt att ni kommer att bli gravida i år, med eller utan ivf :)
Jag mår bara fint, har fått sett det lilla knytet i tisdags. 8 mm med ett tickande hjärta och på helt rätt ställe denna gång :) Trots att oron kan smyga sig på då och då tänker jag att jag ska försöka att njuta. Jag mår bättre av det än att ständigt oroa mig och om det skulle gå fel så kommer det inte göra mindre ont för att jag har oroat mig. Hur det än går så vet jag ju iaf att jag och mannen faktisk kan bli gravida tillsammans.
Kram!