miamarina84 skrev 2016-04-23 21:53:01 följande:
Nej den kom trots allt. Så envis ;) när man ändå får lute hopp då den håller sig borta.. Suck :( är ni nära ivf eller?
Här är det dött som i graven , mensen kommer som en klocka, strax äl o sedsn lång väntan till bim. Sks dock testa akupunktur på torsdag o några ggr framöver så hoppas på det då zonterapi inte hjälpte.. Hehe här testar vi allt ;) innan ivf ca i augusti.
Sist vi var hos kvinnokliniken så frågade jag om ivf men fick inte särskilt mkt svar då...mer än att det måste gå 1 år utan att vi blivit gravida. Och jag vet inte hur många av våra missfall som är antecknade hos dom... Jag tycker att det ska ha gått 1 år i augusti sen senaste graviditeten, för var gravid i höstas men det var enbart kemiska graviditeter där jag fick plus som sedan vart negativt i samband med bim då mensen kom.
Har ny tid hos kvinnokliniken på torsdag o hoppas få mer svar då!
och hoppas såklart att bli gravida innan ev ivf men jag tycker det skulel kännas väldigt skönt att veta OM vi får hjälp o NÄR! Tror jag skulle bidra till att kunna slappna av lite mer...
jag känner igen det där, man vill ju liksom testa typ allt man läser om. Göra allt i sin makt! Hoppas att akupunktur kan hjälpa dig!
Lycka till den här månaden nu <3