• miamarina84

Vi som försökt 10 månader

Tänkte att detta kunde vara en tråd för oss som försökt få barn i ca tio månader :) om en v får vi reda på om vårt tionde försök lyckades? I vilket fall har vi tänkt att ta hjälp i september då vi försökt ett år.

Syftet med denna tråd är att vi ska följas åt från tio månader och framåt. Hur ni går vidare, gör en utredning, tar hjälp från någon fertil klinik eller fortsätter som vanligt på egen hand osv till VÅRT PLUSS :)

Ni är starka tjejer <3

• Svar på tråden Vi som försökt 10 månader
  • miamarina84

Började resan september 14 och nu september 16 fick vi se ett plus. Första plusset ever gravid 2-3 :) vi lyckades mitt emellan två ivfer. I augusti misslyckades vi och v 45 har vi äggplock inbokat.. Under kan ske :)

• emzerus
    happylife skrev 2016-09-26 13:38:23 följande:
    Tack <3

Ja i en bf maj, finns två. Ingen Facebook, kanske efter lyckat vul

Dudå?
    Missade ditt svar här :) 

jaha finns det två bfmaj grupper... jag är med i fbgruppen också :) 

Välkommen dit sen :)
  • emzerus
    miamarina84 skrev 2016-10-02 19:31:15 följande:

Började resan september 14 och nu september 16 fick vi se ett plus. Första plusset ever gravid 2-3 :) vi lyckades mitt emellan två ivfer. I augusti misslyckades vi och v 45 har vi äggplock inbokat.. Under kan ske :)

Men åh va härligt! Stort grattis till er <3
  • happylife
    emzerus skrev 2016-10-02 20:16:13 följande:

Missade ditt svar här :) 

jaha finns det två bfmaj grupper... jag är med i fbgruppen också :) 

Välkommen dit sen :)

Hur kommer man med i fb gruppen och vad heter den?

Vi har fått se ett hjärta slå så nu kanske jag vågar <3
  • November83

gud vad roligt! Stort grattis!
  • pandoraDiem

Åh vad kul att höra :) grattis!
  • emzerus
    happylife skrev 2016-10-02 21:53:06 följande:

Hur kommer man med i fb gruppen och vad heter den?

Vi har fått se ett hjärta slå så nu kanske jag vågar <3

Åh va härligt att ni fått se lilla hjärtat slå <3

I den Bf maj grupp jag är med i på familjeliv så finns det en länk i trådstarten till en tjej på fb. Så till henne kan du skriva så bjuder hon in dig :)
  • emzerus

Det gick inte vägen denna gång heller. Gjorde ultraljud idag I v 10+6 o fostret var i v 8+1 och det fanns inte längre någon hjärtaktivitet :( är så fruktansvärt ledsen o arg o tycker livet är sjukt orättvist!

Blir skrapning på fredag :(

• happylife
    emzerus skrev 2016-10-11 20:17:48 följande:

Det gick inte vägen denna gång heller. Gjorde ultraljud idag I v 10+6 o fostret var i v 8+1 och det fanns inte längre någon hjärtaktivitet :( är så fruktansvärt ledsen o arg o tycker livet är sjukt orättvist!

Blir skrapning på fredag :(

Nej, vad säger du!!! Usch blir så ledsen nu.

Hur mycket ska en människa behöva stå ut med?! Det finns ingen rättvisa.

Jag är innerligt jätteledsen för er skull!!! Vet inte vad jag ska säga.

Skickar massa kramar och kärlek i alla fall <3 <3 <3
  • Dreamtohavebaby93

Hej alla vi har försökt nu i 1,5 år och ingen bullig mage. Har docknhaft en tidig missfall och en dum spöksttreck på grav testen..:( men när vi fick plus på äl test myste vi inte utan kvällen därpå torsdag den 6. Finns det ngn chans tror ni att det plussar? Har små symptom som menssmärta och ibland känns det mer. Fryser ibland mycket men lika snabbt så blir jag varm :/...

Svar på tråden Vi som försökt 10 månader