Nenna9 skrev 2015-08-29 20:05:32 följande:
Visst är det ett streck där! Hoppas hoppas!! Läste också lite noggrannare på instruktionerna och står ju också att man ska bortse från resultat som ändrar sig efter 10 min så nojig över mitt test också! Men tror inte att det kan påverka så väl om du kissar 10 sek men ingen aning! Tror du att strecket kan komma upp senare för att du ändå i sådana fall är väldigt tidigt i graviditeten? Jag har också kollat runt lite hör och på andra forum och det är flera som varit gravida då strecket dykt upp mycket senare än inom 5 min. Jag blir tokig!
Ditt streck är ju mkt tydligare samt att det är mer i mitten...mina streck sitter lite snett liksom. Men även kontrollstrecket är ju snett så det kanske kvittar?
Usch tålamod är verkligen inte min starka sida :) Googlar också runt o letar efetr andra i samma sits o jag läser om ganska många som fått streck/plus efter tiden gått ut o att dets edan kommer tidigare o blir starkare. vet ju själv attd et varit så för mig. har aldrig fått ett streck efter tiden gått ut de ggr jags edan inet varit gravid men har ju heller aldrig använt ett sånt här test som mäter en sån liten mängd hcg...
Men håller tummarna för oss båda! :) <3