emzerus skrev 2015-08-31 21:19:26 följande:
Får jag tippa så är du gravid så det tror vi på tills något annat bevisats :)
Jag vill också hoppa fram några dagar o få reda på om jag är gravid eller inte :) Tog ett cb igår kväll som efter tiden vart svagt positivt ett tjockt blått streck om än väldigt svagt. Tog lloyds ikväll o det är blankt :( *suck* Att jag inet bara kan vänta! Är ju bara på äl+8 idag ju...
De två sista månaderna så har jag plussat svagt på äl+10 så öär avvakta till onsdag iaf.
det är det enda jag tänker på just nu! förstår inte hur man ska kunna tänka på nå annat...är ju verkligen det jag behöver men går bara inte :(
Någon som har nå tips?
Kram <3
Jag hoppas sååååå att du har rätt!
Men det låter ju jättespännande att du såg ett svagt plus där! Håller såååå tummarna för dig vännen<3.
Förstår verkligen vad du menar med att ALLT detta tar upp ALL tid. Kan inte tänka på så mycket annat. Idag har jag inte haft så mycket o göra på jobbet och då tänker jag extra. Och stackars sambon han blir inte klokare heller! Önskar att jag bara kunde "stänga av" och ta det som det kommer, lugnt och fint. Istället ältar jag, springer och kollar på de gamla testen stup i kvarten, googlar och blir allmänt tokig! Men jag är nog en "ältare" och vill gärna veta och få saker och ting svart på vitt när det kommer till det mesta. Tålamod inte min starka sida och verkligen INTE när det kommer till detta! Men det verkar som din kropp svarar bättre på eftermiddags test?