emzerus skrev 2015-09-01 20:03:49 följande:
Mina test är ju verkligen supermysko, först Lloyds i l lördags som vart ett tydligt streck som ökade i styrka ju längre tiden gick...eller alltså strecket uppstod ju efter tiden gått ut men vart sedan starkare o starkare. Sen negativa test därefter o ett svagt svagt plus på cb i förrgårkväll. Men igår kväll negativt och ikväll negativt. testerna bara flyger här hemma i frustration :(
Tycker ju att jag har symtom men samtidigt vet jag inte vad oddsen är att jag ska lyckas bli gravid 3 ggr i rad o denna månad har ju varit extremt påfrestande så kroppen kanske "behöver" vila... Men vill ju så gärna att det gör ont i hela mig!
Känns som om man ser gravidmagar o bebisar ÖVERALLT just nu o ibland vill jag bara skrika rakt ut. Låter jätteelak nu men jag blir bara såå avundsjuk!! :(
Förlåt för extremt negativt inlägg men allt känns bara bläää just nu!
Eftersom du ändå får streck på dina test så är det kanske att hcg bara varierar lite i styrka än så länge (lite segstartat). Försök håll dig ett par dagar o testa sen med cbplus... (förstår mer än väl om du inte kan hålla dig).
All lycka till dig!
Kramar <3
Ledsen för sena svar, varit och storhandlat.. Tro mig gumman jag förstår din frustration! Men känns ändå som det är något där med tanke på att du ändå fick positivt både på lloyds och CB plus ju, även om det sen är negativt. Du är ju verkligen så tidigt ute med att testa på håller verkligen tummarna för tredje gången gillt för dig nu<3.
Jag köpte hem CB plus idag, var inne på Apoteket. Tror du hon som jobbade där blev förvånad då jag drog fram mina tidigare test och bara "snälla hjälp mig, är jag gravid el inte", snacka om desperat, jag vet;). Hon kunde ju se alla streck såklart och som alla säger tror hon också jag är gravid. Hon tyckte inte jag skulle köpa nåt mer test men gick ändå ut därifrån med ett CB plus.. Är ändå något i mig som tvivlar..
Ska verkligen försöka att inte testa imorgon utan vänta ett par dagar. Hoppas jag kan hålla mig denna gång och hoppas definitivt att mensen inte kommer! Sov gott, kram