Nenna9 skrev 2015-08-27 21:38:12 följande:
Har tänkt på dig<3. Man tror att man kan sätta sig in i någons situation även om man inte varit där men ändå kan man nog inte känna det du gör nu. Men från min sida, all empati till dig. Kan bara tänka mig vad du går igenom. Hoppas verkligen att ni börjar någon form av utredning nu och tar lite prover och så. Nedstämdheten känner jag så väl igen och önskar inget hellre än att alla här får plussa inom en snar framtid. Hör gärna av dig imorgon efter du varit på kvinnokliniken. Stor kram<3
Tack vännen <3
Idag var vi på kvinnokliniken o vi fick träffa en jättebra läkare. Hon var dels väldigt förstående att jag mådde dåligt, visade empati vilket jag tyvärr inte tycker är så vanligt bland de läkare jag träffat på och så kändes hon väldigt kunnig. Hon gjorde VUL på mig o allt såg bra ut så det var skönt. sen fick jag lämna 10 rör med blodprover och både jag o min man skulle även lämna blod till ett prov rörande kromosomavvikelse. Men detta skulle skickas iväg till annat sjukhus o det kunde inte göras en fredag. Så vi ska tillbaka i början av nästa vecka o ta dom proverna.
Hon skulle ringa mig om ca 2 veckor med svar på de prover jag lämnade idag det andra kunde tydligen dröja ganska så länge.
Frågade även om progestron då jag läst flera som testat det. Så det skulle jag få utskrivet vid nästa graviditet (om/när den sker) och börja ta direkt när jag plussar.
Hur går det för dig?
Stor KRAM!! <3