Nenna9 skrev 2015-07-22 14:11:44 följande:
Tror säkert att det kan gå fortare att få tid om ni går privat, men däremot kostar det nog en hel del. Vi betalar som ett vanligt läkarbesök. Måste vara jättejobbigt för dig att få missfall.. Min sambo har "gjort" 2 tjejer gravida på typ onenight stands när han var yngre så känns I sådana fall som felet ligger hos mig. Hela livet har man I stort sett gjort allt för att INTE bli gravid och nu när det verkligen är planerat så ska det vara så svårt. Frustrerande!
Ja det kanske kostar mycket :( Får se hur vi gör...vi kör väl på nån månad till själva så får vi se!
Behöver absolut inte vara nå fel på dig!! men kan förstå att du tänker så när din man lyckats göra 2 tjejer gravida tidigare... Men det är så mycket som ska stämma för att det ska bli en lyckad graviditet.
Som en gynekolog sa till mig att det gäller att precis rätt spermie träffar precis rätt ägg vid precis rätt ögonblick. Och när man tänker så så tycker jag att det känns sjukt att det kan bli så många barn gjorda som det ändå blir! Är ju så otroligt mycket som ska klaffa- häftigt när man tänker så :)