FLovesA skrev 2016-02-27 13:14:50 följande:
Hej allihopa:)
Idag är jag så trött, så jag och dottern har en lugn pysseldag (framför tvn, så jag kan ligga i soffan) mannen jobbar några timmar till.
Igår köpte jag äntligen en ny Skötväska. Blev en grå skiphop, deras klassiska/vanliga modell. Sen fick jag äntligen tag i Purelan i den normalstora tuben, har bara sett pyttesmå tuber överallt. Även förlossningsbindor är nu inköpta. Även om jag nog ska försöka "ta med mig" några extra från BB och även de där nättrosorna, som ser hemska ut men som är fantastiskt sköna;)
Ska packa väskorna nu i helgen, så jag kan pricka av det. Och göra nytt försök att ta ned skötbord från vinden. Bara ca 3 veckor kvar nu ju, eller 4 kanske är mer korrekt i och för sig. Men det går galet fort. Vill ha klart allt nu innan!
Trevlig helg allihopa.
Jag vill så gärna börja packa väskan men går bara in i V 33+0 imorgon. Och så kollade jag igenom vad jag har till lillan och till min förskräckelse fanns inte mycket i 56/62. Så imorgon ska de shoppas bodys, pyjamas, strumpor och bekväma plagg till mig till den första tiden. Snart mars hörrni!
Ha en skön vårdag (solen skiner här)