FLovesA skrev 2016-02-24 17:11:16 följande:
Pomperipossa: Skulle handlat det sista idag ocj försöka packa iordning väskan men det blev inte gjort:/ så får fixa det snart känns det som. V37 på fredag..det närmar sig.
Bindor, amningsinlägg, Purelan (absoluta räddaren i nöden!!) alvedon och lite sånt där bra att ha saker.
För dottern sjöng jag "lilla humlan" ni vet den där Astrid Lindgren sången. "Nu lilla humlan nu ska du sooova.."osv. Började sjunga den när hon var nyfödd vid nattning och gör det fortfarande 3,5 år senare. Nu kan hon den också och ska sjunga den för lillebror när han kommit ut. Mysigt:)
Jag känner ett tryck nedåt men även rakt upp i revbenen. Lillebror hade inte fixerat sig förra veckan när BM kände. Så misstänker att läget är detsamma nu med. Tycker däremot att magen sjunkit en aning.
Låter jättemysigt, mina barn är lite större men de är väldigt goa och hjälpsamma, jag längtar inte bara efter bebis jag längtar också efter att få presentera mina barn för sin lillasyster. Det känns lite som magi. Det ska bli skönt att få vara hemma, slippa jobba, slippa gå upp 05.30 varje vardagsmorgon. Jag visste inte vad Purelan vad så jag fick googla, och kommer nu ihåg att de kunde bli lite slitna, men jag klarade mig med att använda bröstmjölken som "salva", men få se denna gången hur det blir.
Tänkte att jag ska köpa ett par stora svarta leggings som jag kan åka hem i, just nu har jag två par byxor som jag varvar med så vill inte packa ner någon av dem. En stor klänningsliknande tröja får det bli också, det köper jag begagnat för det känns så onödigt att köpa nytt när jag inte kommer kunna använda det igen.
Känner inte igen "lilla humlan" så den bara måste jag lyssna på när jag kommer hem, den låter mysig. Det är väldigt skönt att få skriva av sig här..