God kväll på er :) Jag är lite fundersam här ikväll,så tänkte måste fråga er vad ni tror och tycker att jag skall göra.
Jag har idag haft väldigt ont av mina fogar men inte så farligt som igår. Men ändå av och till att jag känt i höfterna och ljumskarna framförallt men även framtill. Men även haft inatt och under dagen molnandevärk,men varit ganska lugnt under dagen men kommit mer och mer under kvällen. Haft en del sammandragningar dock under dagen,små grejat och så Men inte gjort ont,men ändå så det känns och varit obehagligt och små ont. Fick sammandragning bara av att plocka ur diskmaskinen förut och även i duschen. Har även fått mer ont i ryggen under dagen och hade väldigt ont förut samtidigt som sammandragningarna,gjorde ont ena sidan sen andra sen längst ner i korsryggen. Just nu är det okej men känns. Bebis har samtidigt tryckt sig utåt ibland och rört sig så känt den under dagen. Tog 2 st alvedon typ runt halv 6 förut som gjort lite, men kände ändå molande värk och sammandragningar och ryggen nu,tycker ju att det borde värka än. Ibland känns det även som det drar ner mellan benen som någon har ett snöre där och dra ut. Svårt och förklara men är detta förverkar och att det drar ner har de med sammandragningarna och göra? Hade även så de kändes som bebis borrade ner sig lite,för det var som det borrade en kort stund ner och liksom gosade in sig och kittlade till liksom,typ pirrade och ilade men för bara några sekunder. Sen förut funderade jag på om ytligare en bit av slemproppen gick då jag fick som en bit tjocktråd på pappret som var lite gulaktig. Typ som en avlång lite tjockare tråd typ,som en snor tråd haha vet inte hur jag skall förklara annars. Vet att den kan ju gå och återbildas men känns lite sådär. Bm ville ju att jag skulle ringa om sammandragningarna tilltog eller så,men vill liksom inte ringa i onödan eller få läkartid och det inte är något och så hade någon annan behövt den tiden liksom. Så vet inte hur jag skall göra eller om jag skall ringa och rådfråga henne. Man kan ju ha ont ändå och svårt och veta om jag har ont pga fogarna,växtvärk eller förvärkar och sammandragningar. Vet inte vad jag skall tro eller så. Min man tycker att jag skall ringa för de känns bäst,min mamma säger att man kan ju ha ont ändå liksom utan att det är något och att är det på riktigt kommer jag veta det. Men eftersom bm sa så. Men vad tror ni? Eran spontana reaktion och hur hade ni gjort och tänkt? Tänkte jag frågar er,mina experter ikväll. Blir väldigt osäker,känner mig inte superorolig men lite och fundersam mest. Så tacksam för era åsikter och synpunkter på det hela :)