• Gert

Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

Själv kommer jag glädjas åt SD:s valframgångar och kan bara konstatera att alla som har skrivit här på familjeliv att SD aldrig kommer bli det största partiet har haft fel - som de brukar ha när det handlar om SD.

Jag har hört några som har sagt att de kommer flytta från Sverige om SD får över 20%. Lycka till med det! Skrattande

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?
  • Har gjort det
    Gert skrev 2015-07-14 15:06:02 följande:
    Tror du att det bara är sd-anhängare som ser sig som svenskar och inte som européer? 
    I huvudsak ja
  • Flash Gordon
    _smart_ skrev 2015-07-14 13:42:38 följande:
    Forskarna hävdar något annat. Inte svårt att gissa vilka jag hellre litar på; forskare, eller anonym sverigedemokrat på ett forum?! Skrattande

nyheter24.se/nyheter/utrikes/449979-hitler-hade-judiska-rotter

Dessutom, som lite extra lök på laxen:

www.aftonbladet.se/nyheter/article18670786.ab

1) Vem menar du skulle vara "anonym sverigedemokrat"?

2) Att Hitlers släktingar har en del av en gen som IBLAND återfinns i ett judiskt folkslag, men ÄVEN bland många andra folkslag gör inte Hitlers släktingar (och än mindre Hitler) till jude.

Artikeln hänvisar dessutom felaktigt, det är avfärdet sedan länge, till att Hitlers farmor skulle ha fått barn med en jude vid namn Frankenberger. Artikeln nämner dock inte hela myten  - att hon jobbade i familjen Frankeberger som piga och att detta skedde i Graz i Österrike.

Det har aldrig funnits någon familj "Frankenberger" i Graz. Det finns inga register eller andra bevis någonstans som pekar på att Hitlers farmor jobbade som piga i någon familj "Frankenberger" och judar var inte ens tillåtna att bo i Graz vid den tidpunkten.

Myten kommer från en fd advokat till Hitler, Hans Frank, som efter kriget kom med påstående om detta och en massa annat - inget som någonsin kunnat bli bevisat eller bekräftat av andra. Myten om "Frankenbergers" vilar alltså helt på en ensam persons ord.

.

Här: 
    https://en.wikipedia.org/wiki/Alois_Hitler

Du kan få börja läsa på wikipedia-sidan för Alois Hitler och sedan jobba dig vidare själv genom internet och läsa på om myten om Hitler som jude.
  • Flash Gordon
    Anders2015 skrev 2015-07-14 18:31:35 följande:

Bertil Toreklull MP vill stoppa invandringen tillfälligt. MP tar dock avstånd från Torekulls flyktingstopp.

www.gp.se/nyheter/sverige/1.2677319-mp-tar-avstand-fran-torekulls-flyktingstopp

Det är inte bara Sverigedemokrater som vill sänka invandringen med 90%. Sedan skulle jag gissa att 90% är förhandlingsbart?. Vi får se hur KD och M håller sig till förhandlingar kanske en sänkning kommer på tal?. 

Eftersom SD vill minska specifikt ASYL- och ANHÖRIGinvandringen med 90% så blir det lite fel att skriva så att det verkar som om SD vill minska den TOTALA invandringen med 90%.

Det är ganska stor skillnad mellan de två fallen.

http://www.svd.se/sa-kan-vi-minska-invandringen
  • Perite FL
    FDFMGA skrev 2015-07-14 23:43:35 följande:

Det är tur att sverigedemokrater är så klena fysiskt. Det skulle ju vara direkt pinsamt om det fanns någon SD-elitidrottsman som blev uttagen till EM och som började lalla om att han inte kunde ställa upp för att han inte är europé när någon förklarade vad EM betyder.

Ja, att det skulle vara 20 % sverigedemokrater bland alla tusentals idrottsmän och kvinnor i Sverige, även om det råkar vara så i samhället i övrigt, deeet... är förstås en HELT orimlig tanke.
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • FDFMGA
    Perite FL skrev 2015-07-15 09:46:02 följande:
    Ja, att det skulle vara 20 % sverigedemokrater bland alla tusentals idrottsmän och kvinnor i Sverige, även om det råkar vara så i samhället i övrigt, deeet... är förstås en HELT orimlig tanke.
    Tja, EM i roulettesport skulle ju ha kunnat vara något för klanledare Åkesson - men dels har inte den sporten EM-status och dels kan det ju vara så att klanledaren i likhet med Gert anser att han lika väl kan kalla sig afrikan eller amerikan som europé och därmed inte vill definiera sig som tillhörande Europa.

Nätpoker har jag förstått att många sverigedemokrater sysslar med, men det är väl ett skicklighetsspel efter vad jag har förstått där predestinerade förlorare kallas "fiskar" - så även om det skulle finnas ett EM i poker så verkar det synnerligen osannolikt att en fiskdemokrat skulle kvalificera sig dit - om han nu till äventyrs skulle betrakta sig som europé.

Andra SD-klangrenar som aluminiumrörsfäktning, knuff av liten flicka eller kalla tjejer hora eller "babbning" kommer aldrig att få EM-status. Inte heller rullstolsfylla för den delen.

Inte ens SD-aktivisternas främsta gren: flest alias på nätet kommer någonsin att betraktas som en seriös sport av personer utanför klanen
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • themia
    Gamling skrev 2015-07-15 07:48:04 följande:

Det är absolut nödvändigt att SD växer. Vi ser hur dagens samhälle alltmer söndras påhejad av vänstern, som inte tycks vara medvetna om vad som händer i samhället.

Att "vänstern" raserar samhället har varit högerns favoritargument i minst 150 år.
    Gammal god årgång mao
  • themia
    FDFMGA skrev 2015-07-15 10:20:03 följande:
    Tja, EM i roulettesport skulle ju ha kunnat vara något för klanledare Åkesson - men dels har inte den sporten EM-status och dels kan det ju vara så att klanledaren i likhet med Gert anser att han lika väl kan kalla sig afrikan eller amerikan som europé och därmed inte vill definiera sig som tillhörande Europa.

Nätpoker har jag förstått att många sverigedemokrater sysslar med, men det är väl ett skicklighetsspel efter vad jag har förstått där predestinerade förlorare kallas "fiskar" - så även om det skulle finnas ett EM i poker så verkar det synnerligen osannolikt att en fiskdemokrat skulle kvalificera sig dit - om han nu till äventyrs skulle betrakta sig som europé.

Andra SD-klangrenar som aluminiumrörsfäktning, knuff av liten flicka eller kalla tjejer hora eller "babbning" kommer aldrig att få EM-status. Inte heller rullstolsfylla för den delen.

Inte ens SD-aktivisternas främsta gren: flest alias på nätet kommer någonsin att betraktas som en seriös sport av personer utanför klanen
  • Perite FL
    FDFMGA skrev 2015-07-15 10:20:03 följande:

Du vet att jag har rätt, att svara på ett urbota korkat sätt som du gör här visar bara att du inte kan svara vettigt.
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-07-14 23:43:35 följande:
    Det är tur att sverigedemokrater är så klena fysiskt. Det skulle ju vara direkt pinsamt om det fanns någon SD-elitidrottsman som blev uttagen till EM och som började lalla om att han inte kunde ställa upp för att han inte är europé när någon förklarade vad EM betyder.
    Mmmm.. så går det när man inte vet vad man talar om. Skrattande

sdmotor.se/

Svara nu om du känner dig som hemma i Turkiet. Solig
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Har gjort det skrev 2015-07-15 07:51:40 följande:
    I huvudsak ja
    Det tror jag också och då måste jag också säga att en majoritet tycker och tänker som Sverigedemokrater.
Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?