• Gert

Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

Själv kommer jag glädjas åt SD:s valframgångar och kan bara konstatera att alla som har skrivit här på familjeliv att SD aldrig kommer bli det största partiet har haft fel - som de brukar ha när det handlar om SD.

Jag har hört några som har sagt att de kommer flytta från Sverige om SD får över 20%. Lycka till med det! Skrattande

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?
  • _smart_
    Jörmundgand skrev 2015-07-09 22:06:27 följande:
    Du menar alltså att det är kört för det här "mellanmjölkslandet"? Oavsett?
    Du är inte nöjd som det är just nu? OT men jag är nyfiken. Förlåt.
    Jag säger inte att det är kört, eller något annat specifikt heller. MEN, om SD skulle bli ett maktfullkomligt regeringsparti i Sverige, och som vissa i tråden sagt, börjar tvångsrepatriera Svenska invandrare, då vill jag inte ha någonting med det här landet att göra. Över huvud taget! Nu tror jag iofs aldrig att det kommer att hända, men eftersom jag inte är synsk, har jag redan en plan B om det skulle inträffa. Vilket land det blir är också klart. Cool
  • 3barnmamma29

Jag kommer jubla ???? Äntligen !

3barnmamma29 skrev 2015-07-09 22:58:56 följande:

Jag kommer jubla ???? Ärligen !

• Jörmundgand
    _smart_ skrev 2015-07-09 22:52:06 följande:
    Jag säger inte att det är kört, eller något annat specifikt heller. MEN, om SD skulle bli ett maktfullkomligt regeringsparti i Sverige, och som vissa i tråden sagt, börjar tvångsrepatriera Svenska invandrare, då vill jag inte ha någonting med det här landet att göra. Över huvud taget! Nu tror jag iofs aldrig att det kommer att hända, men eftersom jag inte är synsk, har jag redan en plan B om det skulle inträffa. Vilket land det blir är också klart. Cool
    Ha ha nej tvångsrepatriering kommer aldrig hända. Ser inte ens hur det i praktiken skulle fungera.

Varmt land med tanke på solglasögonen? Ha ha ha
  • _smart_
    Nerfherder skrev 2015-07-10 00:07:14 följande:

Som sagt, den senaste tidens positiva publicitet för SDhar säkert bidragit.

Utveckla!
  • Nerfherder
    _smart_ skrev 2015-07-10 00:11:06 följande:

Utveckla!

Du har inte sett att internationell press har tagit upp SD?
  • _smart_
    Nerfherder skrev 2015-07-10 00:15:09 följande:
    Du har inte sett att internationell press har tagit upp SD?
    Nej det har jag missat. Tittar inte på TV, och läser numera ganska sällan tidningar. Har du länk? Drömmer
  • summer63

Ni som ska utvandra om det kommer hit fler invandrare har ni tänkt på att ni själva blir invandrare i ett annat land också. Varför skulle dom välkomna er till sitt land?

• cylonraider

Hmm, kommer ta mina barn till den privata skolan som jag var tvungen att ta efter att den kommunala har kollapsat.

Kommer fortsätta söka vård privat då den skattefinansierade har kollapsat.

Kommer se stora gäng driva omkring, bedriva öppen drogförsäljning , skjutningar , sätta fyr på bilar och terrorisera sin omgivning.

Kommer läsa i dagstidningar om våldtäkter och mord lite över allt i sverige, på daglig basis i princip.

Och jag kommer tänka för mig själv, bättre sent än aldrig men.
    Varför hålls inte dom ansvariga för ett raserat land.

Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?