• Gert

Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

Själv kommer jag glädjas åt SD:s valframgångar och kan bara konstatera att alla som har skrivit här på familjeliv att SD aldrig kommer bli det största partiet har haft fel - som de brukar ha när det handlar om SD.

Jag har hört några som har sagt att de kommer flytta från Sverige om SD får över 20%. Lycka till med det! Skrattande

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?
  • Anton Chigurh

Sorry för lite OT Gert, men det här är viktigt.....

Mvh //Anton

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-07-09 11:44:54 följande:

Sorry för lite OT Gert, men det här är viktigt.....

Mvh //Anton

Ah, de där. De jag köpte har extra topping.
  • Jörmundgand

Chansen att vissa flyttar från sverige är liten. Lite som de som skulle ta bort facebook vänner om de röstade fel. Vaddå politiskt förföljda? Snart kommer man fängsla de med fel åsikter?

• 8411143

Jag kommer fira med en champagne flaska när SD blir Sveriges största parti, dom har bara 2% enheter ifrån sossarna just nu i Sentios opinionsundersökning juni

• _smart_
    Jörmundgand skrev 2015-07-09 15:27:13 följande:

Chansen att vissa flyttar från sverige är liten. Lite som de som skulle ta bort facebook vänner om de röstade fel. Vaddå politiskt förföljda? Snart kommer man fängsla de med fel åsikter?

Det tror jag inte alls. Däremot är det säkert många som säger detta, men inte sedan verkställer sitt hot/löfte efteråt. Blir SD största parti i Sverige och saker som nämnts ovan i tråden blir verklighet, så blir det garanterat utlandet för undertecknad. SD skulle bara vara ytterligare en anledning att lämna det här gudsförgätna mellanmjölkslandet. Har redan bott i andra europeiska länder, och kan mycket väl tänka mig att göra det igen.
  • lintu
    _smart_ skrev 2015-07-09 21:35:49 följande:

Det tror jag inte alls. Däremot är det säkert många som säger detta, men inte sedan verkställer sitt hot/löfte efteråt. Blir SD största parti i Sverige och saker som nämnts ovan i tråden blir verklighet, så blir det garanterat utlandet för undertecknad. SD skulle bara vara ytterligare en anledning att lämna det här gudsförgätna mellanmjölkslandet. Har redan bott i andra europeiska länder, och kan mycket väl tänka mig att göra det igen.

Ja samtliga grannländer här i Norden ligger väl nära till. Men du kanske vill längre bort, med tanke på att grannarna "också" för "invandringsfientlig" politik?
  • Jörmundgand
    _smart_ skrev 2015-07-09 21:35:49 följande:
    Du menar alltså att det är kört för det här "mellanmjölkslandet"? Oavsett?
    Du är inte nöjd som det är just nu? OT men jag är nyfiken. Förlåt.
  • _smart_
    lintu skrev 2015-07-09 21:45:58 följande:
    Ja samtliga grannländer här i Norden ligger väl nära till. Men du kanske vill längre bort, med tanke på att grannarna "också" för "invandringsfientlig" politik?
    Blir inget skandinaviskt land för min del...
Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?