Inlägg från: Har gjort det |Visa alla inlägg
  • Har gjort det

Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

Vad kommer du att göra när utomjordingarna landar?

• Har gjort det
    oOHalalOo skrev 2015-07-08 20:08:57 följande:
    Fast vad de bland annat tar upp är uppvärmning och det hygieniska perspektivet. I Sverige är vi så pass upplysta så vi vet hur tokigt det kan gå med väldigt många människor på en liten yta under sådana omständigheter och vad det kan leda till. Titta bara på de som hyr ut bostäder det står väldigt ofta att antalet i bostaden ska vara enligt ett begränsat antal i förhållande till bostadsytan. Det finns ju en anledning till det. 

Sen är det väl så att alla ändå har sin rätt att göra sin röst hörd i Sverige oavsett vem man är och vad det gäller rätten att uttrycka sin åsikt och att vi har yttrandefrihet som grund för det. Varför menar du att du vill slippa se sånt? Är du inte för den demokratiska tanken? 
    Det är inte den demokratiska tanken som man har i åtanke utan man vill slippa invandrare helt och hållet pga man är rasist.
  • Har gjort det
    Nerfherder skrev 2015-07-08 20:28:44 följande:
    Vad ska du göra, som det står i TS?
    Vem som helst kan slänga fram ett galet påstående och ställa en fråga om vad man ska göra när detta galna, osannolika påstås hända.

Så vad ska du göra när utomjordingarna landar?

Svara på det nu, inget slingrande!
  • Har gjort det
    Nerfherder skrev 2015-07-08 20:46:15 följande:
    Nähä, du ska svara först, för jag frågade först. Slingra på du själv.
    Eftersom det aldrig nånsin kommer att hända så finns det ingen fråga att svara på.  Trodde du fattade det men tydligen inte.
  • Har gjort det
    Nerfherder skrev 2015-07-08 21:20:21 följande:
    Jösses. Säg det ist för att komma med en läjlig motfråga ist.
    Jag trodde det var uppenbart men okej....
  • Har gjort det
    summer63 skrev 2015-07-10 11:11:13 följande:

Ni som ska utvandra om det kommer hit fler invandrare har ni tänkt på att ni själva blir invandrare i ett annat land också. Varför skulle dom välkomna er till sitt land?

Rimlig fråga men du kan ju inte begära att rasister, med det begränsade intellekt de förfogar över, ska kunna tänka i flera led? :)
  • Har gjort det
    cylonraider skrev 2015-07-10 12:04:07 följande:

Hmm, kommer ta mina barn till den privata skolan som jag var tvungen att ta efter att den kommunala har kollapsat.

Kommer fortsätta söka vård privat då den skattefinansierade har kollapsat.

Kommer se stora gäng driva omkring, bedriva öppen drogförsäljning , skjutningar , sätta fyr på bilar och terrorisera sin omgivning.

Kommer läsa i dagstidningar om våldtäkter och mord lite över allt i sverige, på daglig basis i princip.

Och jag kommer tänka för mig själv, bättre sent än aldrig men.
    Varför hålls inte dom ansvariga för ett raserat land.

Det är ingenting i Sverige som har kollapsat. Allt fungerar, och fungerar dessutom bättre än på många andra håll. Sen att det inte fungerar optimalt är en annan historia.

Det har aldrig slagit dig att det är borgarna enorma skattesänkningar som gjort att saker och ting funkar sämre? 

Det har aldrig slagit dig att sociala faktorer spelar en roll i sammanhanget?

Sverige är inte ett raserat land. Långt därifrån. Somalia och Irak är raserade länder.

Lite perspektiv tack!
  • Har gjort det
    Gert skrev 2015-07-12 15:45:31 följande:
    Jag ser mig inte som europé. Jag ser mig som svensk.

Innan vi gick med i EU fanns det inte några hitresta tiggare att tala om. Visst kanske det fanns några men inte så mycket som idag vilket beror på EU:s öppna gränser. 

Om inte EU hade så öppna gränser kanske terrorister och kriminella ligor skulle ha det svårare att mobilisera sig i olika länder.

Vilka tankar håller vi naturliga idag som vi inte gjorde innan 1995?

Om du tror att jordbrukspolitiken är det enda problemet inom EU så har du fel.
    Den första meningen i ovanstående kommentar är nog kärnan och problemet med alla sd-anhängare....
  • Har gjort det
    Gert skrev 2015-07-14 15:06:02 följande:
    Tror du att det bara är sd-anhängare som ser sig som svenskar och inte som européer? 
    I huvudsak ja
Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?