Inlägg från: Perite FL |Visa alla inlägg
  • Perite FL

Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

FDFMGA skrev 2015-07-14 23:43:35 följande:

Det är tur att sverigedemokrater är så klena fysiskt. Det skulle ju vara direkt pinsamt om det fanns någon SD-elitidrottsman som blev uttagen till EM och som började lalla om att han inte kunde ställa upp för att han inte är europé när någon förklarade vad EM betyder.

Ja, att det skulle vara 20 % sverigedemokrater bland alla tusentals idrottsmän och kvinnor i Sverige, även om det råkar vara så i samhället i övrigt, deeet... är förstås en HELT orimlig tanke.
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Perite FL
    FDFMGA skrev 2015-07-15 10:20:03 följande:

Tja, EM i roulettesport skulle ju ha kunnat vara något för klanledare Åkesson - men dels har inte den sporten EM-status och dels kan det ju vara så att klanledaren i likhet med Gert anser att han lika väl kan kalla sig afrikan eller amerikan som europé och därmed inte vill definiera sig som tillhörande Europa.

Nätpoker har jag förstått att många sverigedemokrater sysslar med, men det är väl ett skicklighetsspel efter vad jag har förstått där predestinerade förlorare kallas "fiskar" - så även om det skulle finnas ett EM i poker så verkar det synnerligen osannolikt att en fiskdemokrat skulle kvalificera sig dit - om han nu till äventyrs skulle betrakta sig som europé.

Andra SD-klangrenar som aluminiumrörsfäktning, knuff av liten flicka eller kalla tjejer hora eller "babbning" kommer aldrig att få EM-status. Inte heller rullstolsfylla för den delen.

Inte ens SD-aktivisternas främsta gren: flest alias på nätet kommer någonsin att betraktas som en seriös sport av personer utanför klanen

Du vet att jag har rätt, att svara på ett urbota korkat sätt som du gör här visar bara att du inte kan svara vettigt.
    A nuclear war can ruin your whole day.
Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?