Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu har jag skaffat naturalcykles och en termometer så nu ska här tempas! Inväntar dock fortfarande mensen som bör vara här den närmsta veckan.
Jag har bim 10 aug, så spännande! Första omgången för oss med andra barnet!
Jag har bim 10 aug, så spännande! Första omgången för oss med andra barnet!
Nu kommer den otroligt långa sega väntan. Äl+4 idag så. Hoppas hoppas hoppas!
Och här är jag på dag 9 i cykeln. Känner mig sååå sugen på att sexa med maken, gissar på att äl närmar sig. Fick lite trådiga flytningar idag också :) Har rest ifrån äl-testerna och värst av allt, maken också! Kommer inte lyckas få till det på flera dagar nu, minst 6 dagar är jag rädd :-/ så om äl sker innan dag 15 så blir det definitivt ingen aprilbebis. Men som sagt, förra gången var det på dag 18 så jag behöver kanske inte deppa ihop redan ;) Haha visst sa jag att vi kör "blir det så blir det.." Det betyder givetvis att min make har den inställningen, jag har alltför bra koll på dagarna för att känna så. :)
Nu är det bara väntan kvar för vår del. ÄL är nu/i dagarna och sambon har åkt. Vi har gjort det vi kunnat... Nu ska man bara försöka ha semester och inte tänka för mycket, det är ju så lätt.
Tror äl varit nu. Har inga direkta känningar men hade lite ont och en annorlunda känsla kring livmodern igår så tror det var det. Så nu är det bara att vänta (och ha sex som vanligt). Hoppas på 13e gången gillt såklart men tänker ändå att varför skulle det gå den här gången liksom?!
Visst är det svårt att koppla bort, det går ju inte när man är mitt i det. Men det är som du säger, har man gjort det man kan så finns inget mer att göra och då är det ändå bäst att ha så härliga dagar man kan fram till bim.
Här fortsätter dagarna mot ÄL (dag 7 idag) samtidigt som jag tar Apiforce på morgonen. Har haft ÄL liknande känningar i 2 dagar nu. Lite som att livmodern jobbar på högvarv. Börjar ÄL-testa på dag 10. Ska bli spännande att se när den infaller med Apiforce i systemet.