Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Många sidor att läsa igen blev det!
Här kör jag CB's digitala äl tester och har nu i 3(!) dagar haft en blinkande glad gubbe. Vi får se hur det tre sig imorgon.
Förra mån var det 2 dagar m blinkande och därefter fast på tredje dagen.
Tur man har semester....hihi...
Haha!! Känner igen det där! Gubbarna är minsann aldrig nöjda. Denna gången håller jag min sambo utanför allt vad ÄL heter och han frågar inte heller, det känns som att det blir mindre prestationsångest för honom då. Istället delar jag all info med er :P svårt att hålla på med detta i hemlighet ju!!
Tänkte fråga om jag får vara med här?:) planerar bebis nr 2 fick första mensen eftee uttag av pstav igår o har bim 21 augusti:)
hahah ja dessa karlar. Allt för mig har hela tiden varit väldigt regelbunden och så fort jag såg lite tjockare flytningar idag, som jag alltid får när äl är, så tänkte jag att nu är det dags. tagit två test efter det men absolut ingen stegring alls på stickorna. Ska prova imon igen men känns konstigt då den aldrig varit sen tidigare
Det är ju meningen ned dessa digitala att man ska testa från en viss dag (står i instruktionerna) och sedan se hur det ter sig. Så fortsätt testa även imorgon och skippa inga dagar!!
Köpte CB- digital och fick en rund ring idag. Känner mig så ledsen och maktlös. Har varit en total hormonstormningsdag idag. Har varit arg och ledsen om vartannat. Ska testa igen om någon dag...
Tempen var högre idag också så jag hade troligen ÄL den 24/8, vilket är en dag senare än vad jag räknat med. Nytt BIM datum blir därför 3:e augusti om nån kan justera i listan Jag tror tyvärr inte att det tog sig denna gången Jag har känt dom andra två gångerna när jag har blivit preggo. Nu känner jag nästan ingenting, så här lite som jag känner nu har jag nog aldrig känt efter ÄL. Jag brukar få mensvärk direkt efter ÄL även om jag inte är preggo verkar det som.