Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Men säg att du ev hade äl redan den 18:e, isf är du ju på äl +8 idag och då kan man absolut få svagt plus. Håller tummarna allt jag kan för dig!
Man blir ju galen på sig själv. Jag kommer få ömmande bröst efter allt "är de inte lite ömma?" Nej men de kommer bli!
Haha, har samma och fick ömmande bröst igår. Så tidigt innan mens har jag aldrig fått det! Såklart att man börjar analysera förstås;)
Hej alla,
Mitt första inlägg på FL! Har följt bim-trådar ett par månader nu. Kan någon lägga till mig? Har BIM 5/8 - tredje försöket till tredje barnet.
Jag har ganska långa cykler på 35-45 dgr (pcos konstaterat i 25-årsåldern ca, idag är jag 37). ÄL verkar dock fungera, har en 15 månaders och en 2,5-åring som båda blivit till på första försöken. Grym tur måste jag säga, är mkt tacksam för det. Kanske kan det peppa någon som fått pco-diagnos - för en del betyder det svårigheter att bli med barn, men inte för alla! Ta inte ut det i förskott! Får se hur det går framöver, nu har vi försökt två cykler.
Den här cykeln började jag med rosenrot för att snabba på ÄL, jag som inte brukar tro på att sånt ska funka....men tidigaste ägglossningen hittills verkar det blivit iaf. Kanske slumpen.
Lycka till alla!
Man blir ju galen på sig själv. Jag kommer få ömmande bröst efter allt "är de inte lite ömma?" Nej men de kommer bli!
clearblue digital ÄL test gav mig idag en GLAD GUBBE är så glad efter fem dagar av negativa resultat! Tog däremot inget igår men kände däremot av ÄL på flytningar, blev glatt om ni förstår :) Nu är oddsen på vår sida! Kommer bli en jobbig månad att vänta BIM nu när jag faktiskt vet att vi har sexat på rätt dag!
BIM 7-8 augusti 2:a försöket. (Eller egentligen tre men då hade antagligen ÄL redan varit)
Jag använder P tracker och skulle ha ÄL i fredags enligt den. Men jag kände tidigast i lördags. (Negativt på Stickan i fredags) Jag tror inte att P tracker är hundraprocentig men däremot tror jag att den kan ge en indikation :) speciellt om du har regelbunden mens.
Då är det dags att börja försöka igen efter ett sent avbrytande och ett MA.
Hoppas nu det blir tredje gången gillt????
Bim 23/8
Blinkande gubbe på ÄL test idag så det kanske bådar gott! Vågar inte ta ut något positivt ännu.
När jag testade med vanliga lh-stickor varierade resultaten lite upp och ner. Är det vanligt?
Jag går ich väntar på att mensen ska ta slut och att dagarna ska ticka på så att man får gå in på sitt andra försök. Vill så gärna men försöker verkligen inte tänka på det allt för att inte låsa mig...
Men det är lättare sagt än gjort. Mina andra två barn har lyckats på första försöket så jag stressar upp mig på en gång att nåt är fel...