• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Flerattälska
    Elyssa81 skrev 2015-07-26 22:18:58 följande:

Jag är inte jättegammal, bara äldre. Nyss fyllda 34 år .

[quote]

[quote=75568362][quote-nick]Elyssa81 skrev 2015-07-26 22:18:58 följande:[/quote-nick]

Jag är inte jättegammal, bara äldre. Nyss fyllda 34 år .

Jag har likt dig haft rätt lätt att bli gravid men har 3/4 gånger fått missfall :( Men håller jag tummarna för att vi slipper fler sorger och att plussen håller i sig hela vägen :)
  • hennaah

Hej tjejer! Jag hoppar in här nu då jag fick ovälkommet besök 3 dagar förtidigt. Bim 21/8!

• misslina
    My102 skrev 2015-07-26 22:42:28 följande:
    Blev fundersam nu. Jag har själv använt CB digital ÄL test och fått fast smajl gubbe, ingen blinkande smajl gubbe. Vet du vad skillnaden är?
    Jag tror blinkande betyder att äl är på g och att en fast smiley gubbe betyder att du har äl

Rätta mig om jag har fel:)
  • Anonym (Nymis)

idag har min kropp varit märklig. Började med alldeles för tidig mensvärk igår, så jag har varit deppig och nedstämd hela dagen. Idag har det varit liiite blodstänk, men ändå för lite för att det ska kunna vara mens. Däremot är sannolikheten störst att herr röd börjar komma igång ordentligt imorgon.

Idag har jag haft lite molande värk och smått illamående, symtom jag inte känner igen. Jag har aldrig tidigare haft äl-blödning, men chansen är liten att det kan vara det. Har någon av er haft illamående i samband med det?

• SamsonS

Hej hej!

Ansluter mig till er här! Har precis börjat försöka få en nr 2, tog ut kopparspiralen för en vecka sen och har nu BIM 20/8. Har lång cykel på ca 36 dagar, så tjatigt, känns som att tiden står still.

• Murvel82
    My102 skrev 2015-07-26 22:42:28 följande:
    Blev fundersam nu. Jag har själv använt CB digital ÄL test och fått fast smajl gubbe, ingen blinkande smajl gubbe. Vet du vad skillnaden är?
    Hej My102!
    Men fast smiley får man väl under sina två mest fertila dygn tror jag? Då lyser den i 48h. Så då råkade du testa precis just då? 
  • halo83

Hoppar in här från juli tråden, fick min mens precis. Får se om vi orkar oss på ett 15:e försök.

Funderar på progestoronkränm, nån som testat det?

• My102
    Murvel82 skrev 2015-07-27 00:16:36 följande:

Hej My102!

Men fast smiley får man väl under sina två mest fertila dygn tror jag? Då lyser den i 48h. Så då råkade du testa precis just då? 

Jag började testa för en vecka sedan, måndagen den 20 juli, fick negativt mån-fre. Men på lördagen kunde jag inte testa också testade jag igår och fick fast smajl gubbe :). Jag hade mens 8-12 juli så jag började testa 8 dagar efter mens. Tror man ska ta dem kontinuerligt för att se när ÄL inträffar. Dock så har jag regelbunden mens. Kanske skulle smajl gubben ha blinkat i lördags om jag hade tagit test då :)
  • vår sommar

Men är det inte så att det finns 2 olika sorter cb digital äl test.

Den rosa ger 0 eller fast gubbe och den lila ger 0, blinkande gubbe och fast gubbe.

Den lila är väll lite häftigare och såklart dyrare. Har kört med rosa hittills men överväger att testa den lila nästa månad. Synd att de är så mycket pengar i sjön när det aldrig tar sig.

• TheRealMe
    vår sommar skrev 2015-07-27 07:37:01 följande:

Men är det inte så att det finns 2 olika sorter cb digital äl test.

Den rosa ger 0 eller fast gubbe och den lila ger 0, blinkande gubbe och fast gubbe.

Den lila är väll lite häftigare och såklart dyrare. Har kört med rosa hittills men överväger att testa den lila nästa månad. Synd att de är så mycket pengar i sjön när det aldrig tar sig.

Dom lila är lite dyrare men jag tycker dom är mer smidigare :). Lättare för mig att tyda än stickor!

Testa en månad o se vad du tycker om dem :).
Svar på tråden Vi med BIM i augusti