Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Jag är inte jättegammal, bara äldre. Nyss fyllda 34 år .
[quote]
[quote=75568362][quote-nick]Elyssa81 skrev 2015-07-26 22:18:58 följande:[/quote-nick]
Jag är inte jättegammal, bara äldre. Nyss fyllda 34 år .
Hej tjejer! Jag hoppar in här nu då jag fick ovälkommet besök 3 dagar förtidigt. Bim 21/8!
idag har min kropp varit märklig. Började med alldeles för tidig mensvärk igår, så jag har varit deppig och nedstämd hela dagen. Idag har det varit liiite blodstänk, men ändå för lite för att det ska kunna vara mens. Däremot är sannolikheten störst att herr röd börjar komma igång ordentligt imorgon.
Idag har jag haft lite molande värk och smått illamående, symtom jag inte känner igen. Jag har aldrig tidigare haft äl-blödning, men chansen är liten att det kan vara det. Har någon av er haft illamående i samband med det?
Hej hej!
Ansluter mig till er här! Har precis börjat försöka få en nr 2, tog ut kopparspiralen för en vecka sen och har nu BIM 20/8. Har lång cykel på ca 36 dagar, så tjatigt, känns som att tiden står still.
Hoppar in här från juli tråden, fick min mens precis. Får se om vi orkar oss på ett 15:e försök.
Funderar på progestoronkränm, nån som testat det?
Hej My102!
Men fast smiley får man väl under sina två mest fertila dygn tror jag? Då lyser den i 48h. Så då råkade du testa precis just då?
Men är det inte så att det finns 2 olika sorter cb digital äl test.
Den rosa ger 0 eller fast gubbe och den lila ger 0, blinkande gubbe och fast gubbe.
Den lila är väll lite häftigare och såklart dyrare. Har kört med rosa hittills men överväger att testa den lila nästa månad. Synd att de är så mycket pengar i sjön när det aldrig tar sig.
Men är det inte så att det finns 2 olika sorter cb digital äl test.
Den rosa ger 0 eller fast gubbe och den lila ger 0, blinkande gubbe och fast gubbe.
Den lila är väll lite häftigare och såklart dyrare. Har kört med rosa hittills men överväger att testa den lila nästa månad. Synd att de är så mycket pengar i sjön när det aldrig tar sig.