• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Elyssa81

Mina två barn kom på första och andra försöket. Då var jag dock betydligt yngre. Min äldsta är född -07.

Nu har jag blivit gravid på första och andra försöket, men fått missfall båda gångerna.

Jag antar att det är åldern som spelar in för min del i alla fall.

• Flerattälska
    Elyssa81 skrev 2015-07-26 21:03:53 följande:

Mina två barn kom på första och andra försöket. Då var jag dock betydligt yngre. Min äldsta är född -07.

Nu har jag blivit gravid på första och andra försöket, men fått missfall båda gångerna.

Jag antar att det är åldern som spelar in för min del i alla fall.

Beklagar dina missfall.

Får jag fråga hur gammal du är?
  • Anonym (Snel)

Tror jag hade ÄL i onsdags eller torsdags enligt stickorna. I fredags enligt P tracker appen. Vi hade sex ons, fredag och lördag. Jag hoppas verkligen att det tagit sig :) på torsdag åker vi till en grekisk ö och hoppas på ett plus där :) BIM 7/8.

Vad trorni om våra chanser?

• Anonym (otålig)

Hej! Hoppas in här men håller mig hemlig då vi vill hålla vår verkstad hemlig, om det är ok för er.

Vi (min man ) kör på "blir det så blir det" men en del av oss är otåliga räknar bim å äl å letar symptom å allt vad det är ????

Bim 3/8 och behöver all hjälp jag kan få för att låta bli att testa då jag är sååå otålig!

• Elyssa81
    Flerattälska skrev 2015-07-26 21:16:59 följande:
    Beklagar dina missfall.

Får jag fråga hur gammal du är?
    Jag är inte jättegammal, bara äldre. Nyss fyllda 34 år .
  • TheRealMe
    Elyssa81 skrev 2015-07-26 20:51:17 följande:

Blinkande gubbe på ÄL test idag så det kanske bådar gott! Vågar inte ta ut något positivt ännu.

När jag testade med vanliga lh-stickor varierade resultaten lite upp och ner. Är det vanligt?

Härligt :)
  • Spring16
    Anonym (Snel) skrev 2015-07-26 21:39:53 följande:

Tror jag hade ÄL i onsdags eller torsdags enligt stickorna. I fredags enligt P tracker appen. Vi hade sex ons, fredag och lördag. Jag hoppas verkligen att det tagit sig :) på torsdag åker vi till en grekisk ö och hoppas på ett plus där :) BIM 7/8.

Vad trorni om våra chanser?

Vi göt precis som er. Vi åker till Grekland nästa vecka och är borta under mitt bim och två dagar framöver. är i valet och kvalet om jag ska ta med gravtest eller om jag ska avvakta tills jag är hemma. nästa fundering är om man ska våga sig på att dricka vin där eller avstå. känns dumt att avstå om det inte har blivit något men sånt kan man aldrig veta. har äl +1 idag och vi har fått till det innan och ska under några dagar framöver för att vara på den säkra sidan då testen inte var 100% tydligt denna gången.
  • My102
    Elyssa81 skrev 2015-07-26 20:51:17 följande:

Blinkande gubbe på ÄL test idag så det kanske bådar gott! Vågar inte ta ut något positivt ännu.

När jag testade med vanliga lh-stickor varierade resultaten lite upp och ner. Är det vanligt?

Blev fundersam nu. Jag har själv använt CB digital ÄL test och fått fast smajl gubbe, ingen blinkande smajl gubbe. Vet du vad skillnaden är?
  • Flerattälska
    Elyssa81 skrev 2015-07-26 22:18:58 följande:

Jag är inte jättegammal, bara äldre. Nyss fyllda 34 år .

Hahaha ja det var tur du sa "inte jättegammal" för jag är bara något år yngre. Hahaha
  • Elyssa81
    Flerattälska skrev 2015-07-26 22:48:24 följande:
    Hahaha ja det var tur du sa "inte jättegammal" för jag är bara något år yngre. Hahaha
    Haha, nä inte så gammal .
Svar på tråden Vi med BIM i augusti