Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Mina två barn kom på första och andra försöket. Då var jag dock betydligt yngre. Min äldsta är född -07.
Nu har jag blivit gravid på första och andra försöket, men fått missfall båda gångerna.
Jag antar att det är åldern som spelar in för min del i alla fall.
Mina två barn kom på första och andra försöket. Då var jag dock betydligt yngre. Min äldsta är född -07.
Nu har jag blivit gravid på första och andra försöket, men fått missfall båda gångerna.
Jag antar att det är åldern som spelar in för min del i alla fall.
Tror jag hade ÄL i onsdags eller torsdags enligt stickorna. I fredags enligt P tracker appen. Vi hade sex ons, fredag och lördag. Jag hoppas verkligen att det tagit sig :) på torsdag åker vi till en grekisk ö och hoppas på ett plus där :) BIM 7/8.
Vad trorni om våra chanser?
Hej! Hoppas in här men håller mig hemlig då vi vill hålla vår verkstad hemlig, om det är ok för er.
Vi (min man ) kör på "blir det så blir det" men en del av oss är otåliga räknar bim å äl å letar symptom å allt vad det är ????
Bim 3/8 och behöver all hjälp jag kan få för att låta bli att testa då jag är sååå otålig!
Blinkande gubbe på ÄL test idag så det kanske bådar gott! Vågar inte ta ut något positivt ännu.
När jag testade med vanliga lh-stickor varierade resultaten lite upp och ner. Är det vanligt?
Tror jag hade ÄL i onsdags eller torsdags enligt stickorna. I fredags enligt P tracker appen. Vi hade sex ons, fredag och lördag. Jag hoppas verkligen att det tagit sig :) på torsdag åker vi till en grekisk ö och hoppas på ett plus där :) BIM 7/8.
Vad trorni om våra chanser?
Blinkande gubbe på ÄL test idag så det kanske bådar gott! Vågar inte ta ut något positivt ännu.
När jag testade med vanliga lh-stickor varierade resultaten lite upp och ner. Är det vanligt?
Jag är inte jättegammal, bara äldre. Nyss fyllda 34 år .