Vi med BIM i augusti
Hoppar in här efter mitt andra missfall på rad. BIM 7 augusti. Då är jag på Mallorca .
Hoppar in här efter mitt andra missfall på rad. BIM 7 augusti. Då är jag på Mallorca .
Hej,
Vi försöker också på en sladdis :) hur gammal/gamla är dina stora? Våra är 6 och 9 i år.
Jag hoppar med här...
Jag var med i BIM juli gruppen och plussade på BIM+1 vårt första försök, men det slutade i missfall v5+3. Nu väntar jag på att sluta blöda så jag vet inte när ÄL och BIM kommer att vara. Jag vet att man rekommenderar att invänta en mens innan man försöker igen för att kunna datera graviditeten, men vi känner att vi vill försöka igen så snart som möjligt. Kommer börja ÄL-testa så snart jag testar negativt på grav-test.
Idag dök 28 ägglossningstest och 20 gravtest upp i brevlådan. Blödningen från missfallet börjar nu avta och jag planerar att börja ÄL-testa till helgen.
Vi blev ju väldigt enkelt gravida förra månaden, på första försöket, så ÄL-testen är mest till för att veta när ÄL är IFALL jag skulle lyckas bli gravid direkt. Kommer ju inte ha något sista mens att räkna efter. I vanliga fall har jag en 28 dagar cykel som är extremt regelbunden, men vi får se hur saker och ting beter sig nu efter missfallet...
Jag vet inte hur jag ska räkna på försök. Jag tror jag lämnar blankt där i listorna. Tog ut spiralen i januari. Blev gravid direkt. Sen MA i maj! Gravid i juli på andra ÄL efter MA:t och tidigt missfall i V6. Jag ser det som att vi försökt ett halvår, vilket stämmer i tid!
Blev ett rätt smärtfritt MF denna gång, inte värre en mens. Känns dok inte kul att fått 2 MF på 3 månader. Någon annan som haft många missfall tätt?
Hoppar in här. Mensen börjar idag. På väg komma igång Känns jättedeppigt och vill mest kasta in handduken. Vet vi prickade förra äl och trodde på denna månad.
Fjärde försöket nu. Äl planeras till 5e aug och BIM 19 augusti
Plockade ut kopparspiral i maj och är nu på vårt 2:a försök med första barnet! Verkar ha oregelbunden cykel, så kör för första gången med CB ÄL-stickor.
Hade senaste mensen den 14/7-17/7 och redan idag fick jag blinkande smiley..!! Det var ju tur att jag har kollat denna månad, annars hade jag missat detta helt.. Är det nån mer här som kör med CB ÄL-stickor?
Idag är det 7 dagar sedan missfallet kom igång, inte blött på två dagar. Jag testa blankt på gravtest för 8 dagar sedan. Hade Bim för 11 dagar sedan. Frågan är nu hur reagera kroppen på det tidiga missfallet. Kommer äl 14 dagar efter mitt Bim, eller 14 dagar efter jag började blöda? Eller däremellan?