• Spring16

Vi med BIM i augusti

hej första försöket här med ägglossning nästa helg. har bim runt den 11/8

• Spring16

mensen kom igår som en klocka. äl den 26/7 och bim 11/8. håller tummarna för många pluss den kommande månaden

• Spring16

tog ett ägglossningstest idag. vet inte varför egentligen då jag vet att ägglossningen är imorgon. vi har sexat varje dag sen mensen försvann förra helgen. sambon har tydligen inte förstått att det är bra att ligga innan äl då spermierna kan leva upp till 4 dagar i kroppen så han förstod inte alls varför jag varit så på de senaste dagarna :p rätt intressant hur ovetandes de flesta killarna är på kroppen och dess funktion :)

håller tummarna för många + nu för oss alla

• Spring16
    Yennie88 skrev 2015-07-24 11:07:18 följande:

Min sambo är nog lika ovetandes han. Han var inte ens med på att man har typ 4 dagar på sig, man kan bli gravid så fort mensen försvinner enligt honom:-P. Om det ändå vore så väl!

min sambo fick ett ryck igår och helt plötsligt var det för jobbigt att ha sex ... "äl är ju inte förren imon" (idag) där stod jag som ett fån och tänkte för mig själv, jaha så från att tycka att jag vill ha sex för sällan till helt plötsligt för ofta. Som tur är har jag äl idag så då blir det sex vare sig han vill eller ej
  • Spring16

hahah ja dessa karlar. Allt för mig har hela tiden varit väldigt regelbunden och så fort jag såg lite tjockare flytningar idag, som jag alltid får när äl är, så tänkte jag att nu är det dags. tagit två test efter det men absolut ingen stegring alls på stickorna. Ska prova imon igen men känns konstigt då den aldrig varit sen tidigare

• Spring16
    Anonym (Snel) skrev 2015-07-26 21:39:53 följande:

Tror jag hade ÄL i onsdags eller torsdags enligt stickorna. I fredags enligt P tracker appen. Vi hade sex ons, fredag och lördag. Jag hoppas verkligen att det tagit sig :) på torsdag åker vi till en grekisk ö och hoppas på ett plus där :) BIM 7/8.

Vad trorni om våra chanser?

Vi göt precis som er. Vi åker till Grekland nästa vecka och är borta under mitt bim och två dagar framöver. är i valet och kvalet om jag ska ta med gravtest eller om jag ska avvakta tills jag är hemma. nästa fundering är om man ska våga sig på att dricka vin där eller avstå. känns dumt att avstå om det inte har blivit något men sånt kan man aldrig veta. har äl +1 idag och vi har fått till det innan och ska under några dagar framöver för att vara på den säkra sidan då testen inte var 100% tydligt denna gången.
  • Spring16

eftersom det inte kändes som att äl inträffade i helgen så tog jag precis ett test bara för att .. och nu blev teststrecket starkare än kontrollstrecket innan en minut passerat. så blir till att förföra mannen inväll och. hoppas på det bästa, vill verkligen att det ska ta sig denna månaden.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti