Inlägg från: Anonym (otålig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (otålig)

Vi med BIM i augusti

Hej! Hoppas in här men håller mig hemlig då vi vill hålla vår verkstad hemlig, om det är ok för er.

Vi (min man ) kör på "blir det så blir det" men en del av oss är otåliga räknar bim å äl å letar symptom å allt vad det är ????

Bim 3/8 och behöver all hjälp jag kan få för att låta bli att testa då jag är sååå otålig!

• Anonym (otålig)

Hej igen, Grattis till alla +!

jag har följt lite på avstånd då ja haft fullt upp att låta bli att testa lyckades sämre, testade idag, bim-3 eller äl + 12 eller hur man räknar dock visade det ingenting. Min man köpte "slösa tester" till mig för att lindra min otålighet lite innan helgen?

• Anonym (otålig)
    Interiorista skrev 2015-08-03 07:54:49 följande:

Ååh, äl+12, bim -2. Jag har inga symtom förutom molvärk ibland. Detta är ett känsligt test, men ingenting. Nu börjar jag tappa hoppet :(

Nej du! Ge inte upp hoppet! Jag är på BIM idag,testade igår, ingenting..men ingen mens inatt heller som den brukar, håll i håll ut!
  • Anonym (otålig)
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 14:16:04 följande:

Nu har jag precis gjort ett grav test som visade neg

Och har bim idag. Fattar noll mensen kommer inte men får mens värkar som kommer och går så springer in på toan vart ända gång för att se om den dykt upp men icke bara en massa flytningar. Minns att jag vänta till bim +3 med dottern så ger de några dagar till. Så himla irriterande.

Hur går det för er andra som har bim idag?

Här har jag nu i 2 dagar haft ont i brösten, men ingen mens, bara flytningar vilket inte är något jag känner igen ifrån "normala månader"..tycker att det är konstigt att den inte vara kommit än. Antar att man överanalyserar ALLT å överdriver så här i sin längtan efter ett +
  • Anonym (otålig)
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 15:09:30 följande:

Samma här ont i brösten, mensvärk Och en massa flytningar känns som att min kropp spelar ett spratt Och här sitter man och hoppas in i det sista att man ska få ett + .

Jag har inte testat idag av den enkla anledningen att jag redan slösat alla mannen skickade sms nu å fråga om han skulle in på apoteket så har det inte hänt nå inatt så får jag testa imorgon iaf
  • Anonym (otålig)
    Therese78 skrev 2015-08-03 14:58:39 följande:

Tack snälla ni, känns overkligt det här, men fantastiskt också. Tredje barnet blir det, helt galet ju! Kan nog inte hålla mig inför sambon, han får nog veta direkt han kommer innanför dörren, haha!

Grattis! Vi försöker oxå med en tredje hur gamla är dina? Vi har 2 döttrar på 7 och 6 år
  • Anonym (otålig)

Nu kom mannen hem med ett test...inget + här får ta å vänta på tant röd :-/

• Anonym (otålig)

Yeeh! Stigning badrummet å ropade "SPÖK" min man kom inrusande å å utbrister "Ja se på fan" Ser du? Ja jag ser. Ungarna blev livrädd de trodde att vi hittat ett spöke i badrummet

Vi har ju fått helt blanka i sen i torsdag så det har var en ny upplevelse, det finns ett +där men ändå inte! Gaaah det blir vänta ännu en dag!

• Anonym (otålig)
    Anonym (oooops?) skrev 2015-08-04 07:31:34 följande:

Otålig: Wiiiie spännande! När har du BIM?

Igår!
  • Anonym (otålig)

Jag vet inte vad ja ska tro! Jag vill ju bara veta!

Svar på tråden Vi med BIM i augusti