Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Men åh :( Mensvärk som kommer nu :( :( En vecka kvar till bim . Kan väl inte vara bra??
Tänkte fråga om jag får vara med här?:) planerar bebis nr 2 fick första mensen eftee uttag av pstav igår o har bim 21 augusti:)
Men åh :( Mensvärk som kommer nu :( :( En vecka kvar till bim . Kan väl inte vara bra??
Nu är mensen påväg, hoppar in här o hoppas på att elfte försöket gillt ;)
Tror min äl var i fredags faktiskt och inte i onsdags. Skrev häromdagen att jag inte hade några känningar men fick det i fredags. Svullen och öm över livmodern, smärta på vänster sida då och då samt ont vid sex. Så hoppas verkligen att cykeln blir längre denna månaden, en lutealfas på 8 dagar vill man ju inte ha..
Tror min äl var i fredags faktiskt och inte i onsdags. Skrev häromdagen att jag inte hade några känningar men fick det i fredags. Svullen och öm över livmodern, smärta på vänster sida då och då samt ont vid sex. Så hoppas verkligen att cykeln blir längre denna månaden, en lutealfas på 8 dagar vill man ju inte ha..
Hej! går det bra om jag hoppar in här?
Jag har Bim 3 augusti alltså om 8 dagar gjorde ett grav test idag bara för skojs skull såg ett väldigt svagt streck vilket jag tror att jag bara inbillar mig, gjorde även ett äl test som ser positivt ut själv är jag värdigt fundersam kan man ha äl 8 dagar innan mens?
Bisolvon är Slem förtunnande och bidrottninggele ska göra det kladdiga där nere eller? Fungerar de tvärt i mot varandra?
Hej! går det bra om jag hoppar in här?
Jag har Bim 3 augusti alltså om 8 dagar gjorde ett grav test idag bara för skojs skull såg ett väldigt svagt streck vilket jag tror att jag bara inbillar mig, gjorde även ett äl test som ser positivt ut själv är jag värdigt fundersam kan man ha äl 8 dagar innan mens?