Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu har jag ordentligt med vita lotionflytningar. Ska bli spännande att se om det beror på grav eller ej. I en 37 dagars cykel så har jag bim på torsdag men svårt att veta då jag inte vet när jag hade äl denna månad. Får nog smygtesta imorgon och se om där visar nåt!
Spännande. Ska du testa innan eller hur gör du?
Nu har jag ordentligt med vita lotionflytningar. Ska bli spännande att se om det beror på grav eller ej. I en 37 dagars cykel så har jag bim på torsdag men svårt att veta då jag inte vet när jag hade äl denna månad. Får nog smygtesta imorgon och se om där visar nåt!
Då mensen kom får vi sikta på augusti då! BIM 23/8 den här gången.
Vet inte riktigt hur vi ska få det här att gå efter semestern då gubben jobbar borta söndag kväll till fredag morgon. Bara be till gudarna att inte äl blir mitt i veckan."/
2:a barnet
Jag vet faktiskt inte. Vill göra det, hatar denna ovisshet.. men samtidigt vill jag inte bli besviken om det visar neg och mensen kommer strax efter. I vilket fall som helst Måste jag testa innan den 7/8 då jag ska på kryssning. Så försöker hålla mig tills dess.
Sjdå? Känner du något speciellt och ska du testa?
Känner ingenting och magkänslan säger att det inte har tagit sig nu heller. Men den som väntar få se. Ska försöka med att inte testa förrens på onsdag kanske, alltså bim +2. Känns som om jag kan orka vänta nu men det kan ju ändra sig. Hehe. Vill ju såklart testa men är så rädd för att få det där feta minuset i ansiktet. Hårdare örfil finns ju inte.
Hej alla!!
Jag hade äl den 19/7 enligt min app och den 26/7 så fick jag rosa aktiga flytningar typ som har kommit o gott sen den dagen ( inne på 3:e dagen idag) när den första flygningen kom så fick jag en rejäl molvärk också.
Jag har BIM 2 augusti, vad kan denna "blödningen" vara?