Vi med BIM i augusti
Hej alla.
Jag har bim 3/8, tror det är 5 försöket sen jag och min valde at börja med bebisverkstaden. Börjar bli irriterad på "tant röd" varje månad nu. ????
Hej alla.
Jag har bim 3/8, tror det är 5 försöket sen jag och min valde at börja med bebisverkstaden. Börjar bli irriterad på "tant röd" varje månad nu. ????
Testade negativt graviditet igår lördag, 6 dagar efter ÄL, men hoppas var för tidigt för test.
Tycker mig känna mig annorlunda i kroppen, konstant hungrig (vilket jag sällan är, vill bara äta hela tiden nu), ömmande bröstvårtor, synligare blodkärl på brösten, lätt mensliknande värk som jag aldrig annars har så tidigt innan BIM. Hoppas det tagit sig annars spökar det i huvudet.. :(
Spännande. Ska du testa innan eller hur gör du?
Känner ingenting och magkänslan säger att det inte har tagit sig nu heller. Men den som väntar få se. Ska försöka med att inte testa förrens på onsdag kanske, alltså bim +2. Känns som om jag kan orka vänta nu men det kan ju ändra sig. Hehe. Vill ju såklart testa men är så rädd för att få det där feta minuset i ansiktet. Hårdare örfil finns ju inte.
Nu har jag ordentligt med vita lotionflytningar. Ska bli spännande att se om det beror på grav eller ej. I en 37 dagars cykel så har jag bim på torsdag men svårt att veta då jag inte vet när jag hade äl denna månad. Får nog smygtesta imorgon och se om där visar nåt!
Hej!
Jag har bim den 5/8 och det är tredje barnet om det blir något. Jag har massa symtom! Ont i magen som riktigt jävlig mensvärk, är varm (hög temp) och så är brösten svullna och ömma. Jag har ibland riktiga pms besvär men det KÄNNS som att det borde vara en bebis där inne med tanke på alla symtom. Har dock inte kunnat låta bli att testa mig, och har testat totalt negativt på bim-8 och bim -7 (idag). Köpte billiga tester så det gör inget så att säga.
Har ni symtom? Ni som väntar på bim? Mina symtom kom ca 4 dagar efter äl...
Vågar man ta ett graviditetstest på bim-4 (imorn)? Eller ska man orka vänta.. Hatar ovissheten men samtidigt är jag orolig och nyfiken på samma sätt ifall det tagit sig eller ej..
Vad tror ni?...
När hade du äl? Bättre att räkna från äl egentligen eftersom lutealfasen är olika hos alla . Man brukar väl rekommendera att testa på tidigast äl+11-12.
Jag är bara på äl +9 men fick ändå ett svagt plus på testlagret och betydligt starkare på Lloyds testa tidigt.
Jag säger kör!!! Mer testande åt folket!