Inlägg från: Anonym (Nymis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nymis)

Vi med BIM i augusti

Jag har BIM 15 aug.
    När beräknas ni ha ägglossning?
    Själv tror jag att jag har det om ett par veckor.

Andra barnet :)

• Anonym (Nymis)

De flesta har BIM i början av månaden :)
    Jag äter extra tillskott av folsyra.

• Anonym (Nymis)

De flesta har BIM i början av månaden :)
    Jag äter extra tillskott av folsyra.

• Anonym (Nymis)
    Anonym (Vippan) skrev 2015-07-09 20:07:32 följande:
    Skoj! Vi har också en tvååring och prickar in  ÄL på semestern... Hoppas på att vår son kan ha sin resesäng i pentryt!
    Anonym (Vippan) skrev 2015-07-09 20:05:01 följande:

Jag hoppar gärna in här! Första försöket med andra barnet är på G. Är 31 år och bor i Solna. Lite oregelbunden cykel men tror BIM kommer ligga kring 3 augusti. 

Fick min mens idag... förhoppningsvis sista på ett bra tag!  

Neggo: ÄL kommer att infinna sig under semesterbesök hos föräldrarna... :-S HAHA. 

Roligt att se att fler har samma bekymmer som oss :)
    Vi brukar faktiskt passa på när han sover.

Har också en tvååring.
  • Anonym (Nymis)
    vår sommar skrev 2015-07-20 11:48:14 följande:

Hej. Va med i juli gruppen men inget pluss då heller. Det här blir vårat 4:e försök. Har fått positivt äl idag så min bim blir 3:e eller 4:e augusti. Vet inte om jag hoppas jätte mycket att att ska ta sig den här månaden för tar det sig nu så kommer det va ruggigt nära sonens födelsedag. Men självklart hoppas vi på pluss ändå. Hehe. När jag blir gravid så blir det vår 4:e graviditet har ett missfall ett utomkveds och en lyckad graviditet i ryggsäcken.

Då är vi en till som var med i Juligruppen :)
    Tänk positivt: När de är lite större kommer det vara skönt att kunna slå ihop födelsedagarna, det är ju praktiskt också :)

Hur gammal är din son idag?
    Min är snart 2.
  • Anonym (Nymis)

Jag har inte vågat mig på ÄL-stickor ännu.
    Jag bör ha äl runt idag och känner någon slags mensvärk ikväll, men jag har inbillat mig så många olika saker och övertolkat kroppen nu under kampen att bli gravid, så jag vågar knappt lyssna på kroppen längre.

Vi "myser" ca varannan dag och hoppas det ska gå vägen!

• Anonym (Nymis)
    vår sommar skrev 2015-07-21 21:05:20 följande:
    Vi myser oxå varannan dag och hoppas det ska duga. Har försökt varje dag kring äl de andra månaderna men både jag och sambon tycket det blir för mycket och tröttnar typ. Varannan känns bra för oss. Hoppas på många pluss nu
    Ja, det känns mer avslappnat för oss :)
  • Anonym (Nymis)

idag har min kropp varit märklig. Började med alldeles för tidig mensvärk igår, så jag har varit deppig och nedstämd hela dagen. Idag har det varit liiite blodstänk, men ändå för lite för att det ska kunna vara mens. Däremot är sannolikheten störst att herr röd börjar komma igång ordentligt imorgon.

Idag har jag haft lite molande värk och smått illamående, symtom jag inte känner igen. Jag har aldrig tidigare haft äl-blödning, men chansen är liten att det kan vara det. Har någon av er haft illamående i samband med det?

Svar på tråden Vi med BIM i augusti